Los precios de la vivienda en Galicia se incrementarán en 2005 un 8,2%, mientras que el crecimiento previsto para 2006 es de un 6,3%, después del aumento de un 11,7% registrado en 2004. Cifras que constatan un descenso paulatino del ritmo de crecimiento de la vivienda, según la compañía de tasación Cohispania. En el conjunto del Estado la subida media será del 12,3% este año y del 8,6% el próximo.
A Coruña sigue siendo la provincia gallega en la que se espera un mayor crecimiento del precio de la vivienda, con un 12,4% este ejercicio y un 9,6% en 2006. Le sigue Ourense, con previsión de aumentos del 8,4 y del 6,6%, respectivamente. En el caso de Pontevedra la estimación es que los precios de la vivienda se incrementen un 7,1% este ejercicio y un 5,4% el próximo año. Mientras, Lugo es la provincia con menor previsión de subida, un 4,4% en 2005 y un 3,4% el próximo año.
A loita contra os incendios forestais suma un novo aliado tecnolóxico ao servizo de toda a sociedade. A aplicación móbil ALume, deseñada para facilitar que calquera persoa poida dar a alarma sobre un foco de lume de forma inmediata e precisa, xa se atopa plenamente operativa e dispoñible para a súa descarga de balde nas plataformas Android e iOS. O obxectivo principal desta ferramenta é potenciar a detección temperá dos incendios forestais. Nunha emerxencia no monte, os primeiros minutos son decisivos para evitar que un foco inicial se converta nun gran incendio; por iso, ALume nace para acurtar os tempos de aviso e facilitar ao servizo de extinción datos exactos antes de despregar os medios sobre o terreo. Cabe sinalar que a aplicación leva xa 7.000 descargas e 200 notificacións que axudaron ao operativo.
Un dos grandes atractivos desta undécima edición será a estrea de dez novos espectáculos, todos eles impulsados por compañías galegas, un dato que evidencia o dinamismo creativo do sector dos monicreques na Comunidade. A programación abrirase coa nova versión de A festa dos títeres, presentada por Viravolta, Vai de Roda e Títeres Alakrán, para continuar coa estrea de Treco-lerias, de Trécola Producións, e A rosa de papel, adaptación ao teatro de monicreques do texto de Valle-Inclán realizada por Alakrán.