
El Consejo de Gobierno de la Universidad de Vigo aprobó la instauración de una nueva titulación propia, el Graduado Superior en Información Técnica del Medicamento, que se impartirá en la Facultad de Derecho del campus de Ourense. Esta nueva titulación se crea a partir de un convenio con la Asociación de Técnicos del Medicamento, y se concibe como un segundo ciclo dirigido tanto a licenciados y diplomados como a profesionales que ya están ejerciendo. El graduado se estructura en dos cursos que se autofinancian a partir de las tasas de matrícula, 6.000 euros para los dos años, y ofrecerá dos modalidades, presencial y a distancia.
Durante los dos cursos, que se componen de 120 créditos, los alumnos estudiarán materias como el mercado farmacéutico, su regulación, la normativa de fabricación de medicinas, su almacenamiento o distribución.
Por otra parte, en la reunión del consejo, el rector Domingo Docampo informó sobre la labor que desarrolla la Comisión Externa
para el proceso de adaptación de la enseñanza superior al marco europeo, cuya finalidad es elaborar las directrices para el diseño del futuro mapa de titulaciones. Además, se aprobaron tres nuevos cursos de postgrado, en Seguridad Social, en Dirección de Comunicación y Educación para el Consumo, y en Prevención de Riesgos Laborales.
O FIV de Vilalba volverá reunir na localidade lucense unha programación destacada da escena independente e alternativa estatal, cun cartel no que figuran nomes como Carlos Ares, Alcalá Norte, La M.O.D.A. e Ángel Stanich, xunto a outras propostas moi presentes no panorama actual como Repion, Puño Dragón, Celia Becks, Futuro Alcalde, Grande Osso e Rapariga DJ. A boa resposta do público nas últimas semanas confirma, ademais, a gran acollida desta edición, coa previsión de que Vilalba volva encherse de ambiente festivalero a próxima fin de semana. A programación do FIV de Vilalba desenvolverase entre o Escenario Vibra Mahou, o Escenario #Fiver by Lactalis e a Zona DJ, consolidando un formato que combina os grandes concertos nocturnos coa actividade diúrna do sábado.
Galicia sitúase como a comunidade autónoma con menor porcentaxe de pacientes que agardan máis de 60 días por unha consulta co especialista. Así o referendan os datos publicados polo Ministerio de Sanidade sobre listas de espera no Sistema Nacional de Saúde a peche de 2025. Segundo os datos, en decembro de 2025 a comunidade galega situouse como a cuarta rexión española con mellores tempos medios de espera no ámbito das primeiras consultas. Neste eido, o Servizo Galego de Saúde rexistrou unha media de 63 días de espera, fronte aos 102 do Sistema Nacional de Saúde. Estas cifras reflicten que os galegos esperan 39 días menos para acceder a unha consulta co especialista que a media dos españois.