El nuevo proyecto que estudia el Ministerio de Fomento en Madrid fue dado a conocer por el regidor municipal como complemento al vial que construye la Xunta desde O Empalme a O Paraíso. El conselleiro de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda (Cotopv), Alberto Núñez Feijoo, colocó la primera piedra del nuevo enlace con la autopista cuyo punto de inicio se sitúa en la intersección entre la carretera de Trazo y la de Carballo, para rodear el cementerio y cruzar la N-550 hasta desembocar en O Paraíso.
Este proyecto se completa con el estudio que realiza el Ministerio de Fomento sobre una segunda circunvalación por el este de la villa, desde el desvío a Casa da Maquía hasta empalmar con el enlace de la A-9. Esta nueva vía discurrirá paralela a la N-550, cerca de núcleos como A Rúa de Abaixo, O Bosque, Agro de Sar, A Espenica de Abaixo, O Castro y Ceidón, donde cruzará el renovado vial financiado por la Xunta hasta la autopista, para seguir por Trabes.
Ambas circunvalaciones se proyectan con conexión directa con la autopista A-9, lo que situará a Ordes como un municipio con grandes posibilidades residenciales, tanto con vistas a Santiago de Compostela -a donde se podrá llegar en sólo 15 minutos-, como A Coruña de la que se sitúa a menos de media hora.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.