Con varias novedades se está preparando el Festival Internacional de Cine de Ourense que este año alcanza la octava edición con una inversión cercana a los 400.000 euros (concretamente están presupuestados 378.000 euros) para ocho días de actividades.
Entre el 8 y el 15 de noviembre los espectadores pueden optar entre los 120 filmes programados en diferentes salas de la ciudad. Precisamente una de las novedades de esta edición es el incremento del número de salas de exhibición con respecto a años anteriores.
Una muestra retrospectiva sobre el cine gallego, así como un ciclo de cine producido en Cuba son algunas de las novedades en las que se trabaja para la nueva edición del Festival de Cine que también amplía los premios con nuevos galardones a largometrajes, al mejor director de cortometrajes y a documentales.
La organización contempla, además, la celebración de una nueva sección: Título provisional se destina a profesionales del sector audiovisual que busquen productores para sus películas y documentales, con lo que se trata de fomentar la producción audiovisual de autores noveles.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.