La Xunta de Galicia informa de que el 54'60% de las personas que asistieron a cursos del Plan Nacional de Inserción y Formación Profesional (Plan FIP) celebrados en 2001 en Galicia consiguieron un puesto de trabajo.
El mejor nivel de ocupación laboral conseguido por los alumnos corresponde a los cursos impartidos por empresas privadas, frente a los gestionados directamente por la administración u organismos públicos.
Por provincias, el mayor número de alumnos que se insertaron en el mercado laboral residen en Pontevedra (57% de contrataciones), seguidos de A Coruña (con un 55'33% empleos), Lugo (51'7%) y Ourense (50'31%).
Los datos ofrecidos por la Xunta de Galicia demuestran que de las 26 especialidades que se ofertan, 18 superan el 50% de inserciones en el mercado de trabajo, mientras que sólo 3 se colocan por debajo del 45% de éxito laboral, y en otras cinco el índice de colocación de los alumnos se situó entre el 47 y el 49%.
Con un 99'44%, las industrias manufactureras se sitúan a la cabeza de las especialidades impartidas en cuanto a éxito de inserción laboral, seguida de la automoción (87'5% de alumnos colocados en empresas), la industria pesada y construcciones metálicas (81'67%), producción, transformación y distribución de energía y agua (70%), y los transportes y las comunicaciones (66'21%).
O sistema consiste nunha solución de IA aplicada ao servizo de emerxencias, deseñada para automatizar e mellorar a transcrición de chamadas de emerxencia mediante tecnoloxías de recoñecemento automático da fala. Esta solución, a única presentado a esta contorna de probas por unha administración pública, permite transcribir chamadas en tempo real ou case real, almacenar as conversas en formato estruturado e facilitar posteriormente procuras, análises e investigacións sobre incidencias de emerxencia.
Máis de 100 concellos impartirán a partir de xullo cursos de introdución á lingua e cultura galegas destinados á poboación non nada na Comunidade para favorecer a súa integración, convivencia e inclusión sociocultural efectiva. Ao abeiro desta iniciativa, unha das medidas inmediatas postas en marcha no marco do Pacto pola Lingua para fomentar o prestixio do galego, realizáronse o ano pasado un total de 105 cursos con 1.503 participantes de ata 39 nacionalidades. Este curso está estruturado en cinco unidades temáticas, pensadas para acompañar o proceso de aprendizaxe dun xeito gradual, práctico e conectado coa realidade galega.