Noticias

Saprogal, empresa de alimentación para animales con sede en A Coruña, es vendida a Mercacapital

Carlyle, anterior propietaria, llegó a un acuerdo para su venta que se completará antes de finales de 2005.

El grupo Carlyle ha llegado a un acuerdo para la venta de Saprogal, empresa especialista en alimentación tanto de animales de producción como de compañía, a los fondos asesorados por Mercapital, informaron las sociedades en un comunicado conjunto.

Saprogal, con sedes en A Coruña y Lisboa, cuenta con once plantas de producción, nueve en España y dos en Portugal. En la actualidad, da empleo a más de 500 personas. Con una producción cercana al millón de toneladas de pienso, factura 240 millones de euros anuales. Entre otras marcas, el grupo comercializa Biona, Formax y CUF, para animales de producción, y Canter, Crocani y Triple Crown, para animales de compañía.

El director general de Carlyle, Pedro de Esteban, explicó que Saprogal ha superado los objetivos de crecimiento y rentabilidad que marcados conjuntamente con el equipo directivo tras la inversión de la sociedad. "El interés de Mercapital en Saprogal confirma el potencial de crecimiento que tiene la compañía y la calidad de su equipo", añadió. Por su parte, el consejero delegado de Saprogal, José Rocha Martins, destacó que la estrategia de adquisiciones, iniciada con la compra e integración de Nutasa, "ha sido un éxito, y el equipo está muy satisfecho de contar con el apoyo de nuestro nuevo socio para seguir creciendo". ING Bank ha asegurado y liderado la financiación bancaria de la operación. Arcano Asesores, KPMG y Cuatrecasas Abogados han actuado de asesores de Saprogal y Carlyle. Clifford Chance, PricewaterhouseCoopers (PwC) y Bain&Co han asesorado a Mercapital.

Está previsto que la transacción se complete durante el último trimestre del ejercicio de 2005, mientras que el actual equipo directivo, liderado por José Rocha Martins, continuará al frente de Saprogal.

R., 2005-09-05

Actualidad

Foto del resto de noticias (radio-na-biblio.jpg) O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Foto de la tercera plana (aitor-martinez.jpg) Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.

Notas

O encontro 'Tecnoloxía en galego: resultados de ILENIA– Proxecto Nós' serviu para dar a coñecer os resultados dos últimos tres anos de traballo do Proxecto Nós no marco de ILENIA, unha iniciativa orientada a avanzar en recursos e capacidades en tecnoloxías lingüísticas, en particular para as linguas do Estado. Datos, casos de uso e ferramentas abertas de tradución automática, síntese de voz e modelos lingüísticos en galego déronse a coñecer neste foro que se desenvolveu no Centro de Estudos Avanzados.
O Centro de Arte Fundación Maria José Jove (FMJJ) en colaboración con Normal, o Espazo de Intervención Cultural da Universidade da Coruña (UDC), celebran hoxe xoves a terceira edición do encontro Dentro–Fora, que se enmarca no programa de residencias artísticas que ambas as institucións desenvolven conxuntamente.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES