Noticias

Los precios subieron en Galicia un 0'3% en el mes de Junio. Subieron los transportes, la vivienda, el menaje, las bebidas alcohólicas, el tabaco, los hoteles, cafés y restaurantes

La inflación interanual se mantiene en el 3%, y el IPC gallego es una décima superior al de España.

El Indice de Precios de Consumo (IPC) se incrementó un 0,3% en Galicia en junio respecto al mes anterior, con lo que en lo que va de año registra un aumento del 2,4% y la inflación interanual se mantiene en el 3%. En el conjunto de España los precios subieron un 0,2% el pasado mes y el IPC interanual es del 3,1%, según datos hechos públicos por el Instituto Nacional de Estadística (INE).
En Galicia el mayor aumento de los precios en junio se produjo en
los transportes (+0,8%), seguido de la vivienda (+0,5), el menaje (+0,4), las bebidas alcohólicas y el tabaco (+0,4) y los hoteles, cafés y restaurantes (+0,3%). También experimentarion subidas el mes pasado los alimentos y bebidas no alcohólicas (+0,2%), el capítulo de otros (+0,2), el ocio y la cultura (+0,1) y la enseñanza (+0,1%). Además, se mantuvieron estables en las comunicaciones y bajaron en el vestido y el calzado (-0,3) y en la medicina (-0,1%).
Por provincias, la inflación aumentó en las cuatro gallegas, tres
décimas en las de Pontevedra, Lugo y Ourense, y dos décimas en la de A Coruña. Tras el dato de junio, también Pontevedra, Lugo y Ourense registran el mayor IPC interanual, con un 3%, una décima
por encima del que se contabiliza en la provincia de A Coruña, un 2,9%.

R., 2005-07-14

Actualidad

Foto del resto de noticias (economia-porcentaxe.jpg) O Banco de España acaba de publicar os datos oficiais de débeda pública correspondentes ao peche do exercicio 2025. Nese período, Galicia reduciu a súa ratio de débeda ata o 13,9 % do seu PIB, o que representa a ratio máis baixa dende 2012. Deste xeito, Galicia situase como a cuarta comunidade autónoma de réxime común con nivel de débeda máis baixa e cun diferencial con respecto á media das CCAA de 6,3 puntos porcentuais. A ratio de débeda das CC.AA. situouse no 20,2 %. Logo do esforzo extraordinario por mor da pandemia, Galicia leva unha senda descendente dos seus ratios de endebedamento. Así, desde a pandemia, ano 2020, reduciu a ratio case seis puntos, pasando de 19,6 % ata o 13,9 %.
Foto de la tercera plana (20260331-01.jpg) A implantación da recollida separada de materia orgánica consolídase como o piar fundamental para que Galicia cumpra cos obxectivos ambientais europeos. Dado que os restos orgánicos representan case o 40 % do lixo doméstico, a súa correcta xestión é a chave para baleirar os vertedoiros e xerar compost de alta calidade que retorne á terra como fertilizante. A día de hoxe, o compromiso galego con este sistema é evidente: 295 concellos xa contan con métodos específicos para os biorresiduos.

Notas

A Primavera Cultural da USC regresará á volta de Semana Santa con diversas citas nas que a tradición e a vangarda camiñan collidas da man. Así, o talento musical emerxente darase cita o 8 de abril na final da terceira edición do Certame de grupos musicais da USC. O 9 de abril será a quenda do Curso de Primavera, na Facultade de Humanidades de Lugo; do concerto de Kid Mount + ünder & Diego Flâneur na lucense Praza de Santa María; e do V Tradi-Fest, no Xardín das pedras que falan en Compostela.
Lori Meyers é unha das bandas máis recoñecidas do indie pop estatal, que regresa a Vigo tras oito anos sen actuar en grandes formatos na cidade. Coti achegará ao Galicia Fest algúns dos seus temas máis coñecidos, convertidos xa en auténticos himnos xeracionais. O artista suramericano chegará a Vigo tras completar unha xira por arxentina
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES