La Consellería de Innovación, Industria e Comercio, a través del Centro de Innovación Tecnolóxica (CIT), puso de relieve una realidad empresarial en Galicia: el déficit en innovación de las pymes gallegas.
Datos negativos que, sin embargo, desvelan una evolución positiva en los últimos años, coincidiendo con la implicación de la Administración autonómica en la financiación de inversiones en I+D (Innovación y Desarrollo) por parte de las empresas, poniendo en marcha tanto líneas de ayudas directas como diversificando sus actuaciones en el marco del Plan Gallego de Investigación, Desarrollo e Innovación Tecnológica 2002-2005.
La Xunta de Galicia destaca que para alcanzar niveles óptimos en I+D en las empresas gallegas son necesarias las acciones formativas en las que la Consellería de Innovación, Industria e Comercio está poniendo un gran énfasis.
Actualmente Galicia se sitúa por debajo de la media nacional y europea en innovación empresarial, por lo que la Administración gallega considera objetivo prioritario la concienciación de los empresarios sobre la importancia de introducir elementos innovadores en su empresa para hacerla más competitiva.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.