El Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad, entre las que se
encuentra Santiago de Compostela, y la Villa de Madrid, acordaron sumar esfuerzos para fomentar la promoción y la comercialización
conjunta de productos turísticos y culturales. De este modo, las dos partes se comprometen a desarrollar campañas conjuntas de publicidad y promoción internacional, definir una línea de oferta turístico-cultural que contribuya a mejorar la imagen internacional, apoyar la comercialización de los productos turísticos culturales existentes y aprovechar las nuevas tecnologías como canal
de promoción turística.
Por otro lado, el Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad,
formado por Alcalá de Henares, vila, Cáceres, Córdoba, Cuenca,
Ibiza, San Cristóbal de La Laguna, Salamanca, Santiago de Compostela, Segovia y Toledo, firmó, en un acto celebrado en el Palacio Real, un protocolo de colaboración con el alcalde de Madrid, Alberto Ruiz Gallardón, para mostrar su pleno apoyo a la candidatura de la villa como sede de los Juegos Olímpicos de Verano en 2012. En este sentido, el alcalde de Salamanca, Julián Lanzarote, que asistió a la rubrica del protocolo de colaboración, anunció que "está todo preparado para que las campanas del Ayuntamiento salamantino repiquen si el comité anuncia el próximo miércoles, día 6 de julio, que Madrid será la sede de los Juegos Olímpicos de Verano del año 2012".
A loita contra os incendios forestais suma un novo aliado tecnolóxico ao servizo de toda a sociedade. A aplicación móbil ALume, deseñada para facilitar que calquera persoa poida dar a alarma sobre un foco de lume de forma inmediata e precisa, xa se atopa plenamente operativa e dispoñible para a súa descarga de balde nas plataformas Android e iOS. O obxectivo principal desta ferramenta é potenciar a detección temperá dos incendios forestais. Nunha emerxencia no monte, os primeiros minutos son decisivos para evitar que un foco inicial se converta nun gran incendio; por iso, ALume nace para acurtar os tempos de aviso e facilitar ao servizo de extinción datos exactos antes de despregar os medios sobre o terreo. Cabe sinalar que a aplicación leva xa 7.000 descargas e 200 notificacións que axudaron ao operativo.
Un dos grandes atractivos desta undécima edición será a estrea de dez novos espectáculos, todos eles impulsados por compañías galegas, un dato que evidencia o dinamismo creativo do sector dos monicreques na Comunidade. A programación abrirase coa nova versión de A festa dos títeres, presentada por Viravolta, Vai de Roda e Títeres Alakrán, para continuar coa estrea de Treco-lerias, de Trécola Producións, e A rosa de papel, adaptación ao teatro de monicreques do texto de Valle-Inclán realizada por Alakrán.