Noticias

Firmado el protocolo de colaboración entre la administración autonómica y la asociación de empresarios para la creación de la Ciudad del Mueble de A Estrada

Xunta de Galicia, Ayuntamiento y Asociación de Empresarios arrancan los trámites para el nuevo parte industrial de más de 500.000 metros cuadrados dedicados al mueble.

Xunta de Galicia, Ayuntamiento de A Estrada y asociación de
empresarios firmaron el protocolo de colaboración para poner en marcha la Ciudad del Mueble en este municipio pontevedrés, que
ocupará un parque industrial de 565.000 metros cuadrados.
El vicepresidente primero de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo; el
alcalde de A Estrada, Ramón Campos; el presidente del Consello de
Administración de Xestur Pontevedra, Rubén López; y el presidente de la Asociación de Empresarios de Lagartóns, Juan Torres, fueron los encargados de suscribir este acuerdo. De esta forma, las entidades firmantes colaborarán en la creación del citado parque industrial con el objetivo de convertirlo en un ámbito empresarial vinculado de forma específica al sector del mueble. El texto del acuerdo destaca el carácter estratégico de esta iniciativa dentro del ámbito gallego. Así, la Consellería de Política Territorial impulsará la Ciudad del Mueble, a través de la empresa pública Xestur Pontevedra, que será la encargada de la ejecución de los trabajos precisos para hacer realidad este proyecto.
Por su parte, el Ayuntamiento de A Estrada será el encargado de
desarrollar la gestión urbanística que permita ejecutar las obras,
mientras que la Asociación de Empresarios de Lagartóns se compromete a colaborar en la implantación del parque y a participar en su financiación en los términos que de mutuo acuerdo se establezcan. Esta última entidad integrará dentro del proyecto a todas las empresas qeu están operando en el ámbito de actuación contribuyendo de forma proporcional a los costes de urbanización del polígono, además de poner a disposición de Xestur al menos el 90% del suelo. El protocolo firmado hoy se desarrollará a través de un convenio específico.

R., 2005-06-16

Actualidad

Foto del resto de noticias (alume-app.jpg) A loita contra os incendios forestais suma un novo aliado tecnolóxico ao servizo de toda a sociedade. A aplicación móbil ALume, deseñada para facilitar que calquera persoa poida dar a alarma sobre un foco de lume de forma inmediata e precisa, xa se atopa plenamente operativa e dispoñible para a súa descarga de balde nas plataformas Android e iOS. O obxectivo principal desta ferramenta é potenciar a detección temperá dos incendios forestais. Nunha emerxencia no monte, os primeiros minutos son decisivos para evitar que un foco inicial se converta nun gran incendio; por iso, ALume nace para acurtar os tempos de aviso e facilitar ao servizo de extinción datos exactos antes de despregar os medios sobre o terreo. Cabe sinalar que a aplicación leva xa 7.000 descargas e 200 notificacións que axudaron ao operativo.
Foto de la tercera plana (titiribeira-2026.jpg) Un dos grandes atractivos desta undécima edición será a estrea de dez novos espectáculos, todos eles impulsados por compañías galegas, un dato que evidencia o dinamismo creativo do sector dos monicreques na Comunidade. A programación abrirase coa nova versión de A festa dos títeres, presentada por Viravolta, Vai de Roda e Títeres Alakrán, para continuar coa estrea de Treco-lerias, de Trécola Producións, e A rosa de papel, adaptación ao teatro de monicreques do texto de Valle-Inclán realizada por Alakrán.

Notas

'Dálle á lingua' é un proxecto de divulgación lingüística da USC que se desenvolverá en colaboración con bares de diversas localidades galegas. O seu obxectivo é 'poñer a lingüística sobre a mesa', literalmente, a través de pousavasos de dobre cara que ofrecerán información para desmontar mitos sobre diversos temas relacionados coa lingua e a lingüística. A iniciativa que agora bota a andar busca locais interesados en participar. Ademais, os establecementos inscritos participarán nunha competición, denominada Liga Mente e Palabra.
A Universidade da Coruña desenvolverá durante os próximos tres anos o proxecto 'INTERLYNX: Estudo paleomolecular da interacción interespecífica de poboacións de lince antigo na conca do Mediterráneo occidental', unha investigación financiada pola Axencia Estatal de Investigación (AIE) dentro da convocatoria de Proxectos de Xeración de Coñecemento 2025.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES