
El beneficio antes del impuestos obtenido por Caixanova en los cuatro primeros meses del año superó los 40 millones de euros y supone un crecimiento interanual del 9,6%. Según informó la entidad mediante un comunicado, el balance total de este período se
situó en 13.295 millones de euros. De acuerdo con los datos facilitados, la caja gallega incrementó el último año un 32,8% el volumen gestionado de recursos de clientes
fuera de balance y alcanzó en abril de 2005 un importe total de 1,7 millones de euros.
La entidad destacó especialmente los fondos de inversión y los valores de clientes, que experimentaron un crecimiento interanual del 34,6 y el 33,35%, respectivamente.
Por otra parte, el volumen total de la inversión crediticia de Caixanova en los cuatro primeros meses del año alcanzó los 9,3 millones de euros, cifra que representa un incremento interanual del 14,3%. Además, la entidad superó los 13 millones de euros
en recursos de clientes, con un crecimiento del 14,59%.
Por apartados, en la inversión crediticia destaca el avance experimentado en los préstamos con garantía hipotecaria, con un incremento del 22,34% y las cuentas de crédito, con un crecimiento de un 29,3. Por su parte, los préstamos con garantía personal también experimentaron un aumento de un 14,17% y el índice de morosidad desciende en los últimos 12 meses del 0,51 al 0,45%.
Ferrol é a primeira das 13 citas co libro e a lectura que terán os galegos e galegas en diferentes vilas e cidades das catro provincias. Tras esta cidade, recollerá o relevo Santiago de Compostela, do 2 ao 10 de maio; Lugo, do 13 ao 17 de maio; O Porriño, do 14 ao 17 de maio; Redondela, do 11 ao 14 de xuño, e Ourense, do 17 ao 20 de xuño. Xa no mes de xullo, Vigo abrirá o día 1, prolongándose ata o día 7, continuando en Ponteareas, desde o día 9 ata o 12, e en Rianxo do 23 ao 26. Finalmente, en agosto, as Feiras do Libro viaxarán ata A Coruña, do 1 día ata o 10; Viveiro, do día 13 ao 19; Foz do 20 ao 23, e rematarán en Monforte de Lemos, onde se celebrará do día 26 ao 29 de agosto.
O número de persoas en Galicia que le ocasional ou habitualmente na nosa lingua medra en case nove puntos ata acadar o 72 %, isto é, sete de cada dez galegos. Ademais deste incremento do 13 por cento na lectura ocasional ou habitualmente en galego con respecto ao ano anterior, o estudo de 2025 tamén revela a consolidación dunha Galicia lectora, reflectida no sindicadores que sinalan que o 96,5 % da poboación maior de 14 anos le en calquera medio e soporte, o que sitúa a nosa Comunidade nun 1,4% por enriba da media de España. Ademais, o 70 % destas lecturas son de libros.