El Museo del Humor, ubicado en localidad coruñesa de Fene, cumple 21 años en noviembre de 2005 como el único dedicado al humor gráfico en toda España. Dibujos, fotos, figuras, pinturas y algunos objetos curiosos de humoristas de todo el país y extranjeros, son algunas de las diversas formas de hacer reír al público que acude a este centro. En las salas de este Museo del Humor, que ocupa dos plantas de la Casa da Cultura de Fene, se pueden contemplar más de 300 obras de las 3.000 con las que cuenta el fondo de este centro abierto en 1984. Así, pueden verse dibujos de Siro, Torres, Chumy Chúmez, Máximo, Gila, o del estadounidense Mort Walker, el cubano Simanca, el croata Raicenger o la alemana Marlene Phole.
En las salas de este museo se puede disfrutar con una serie de dibujos de humor de Jesús Zulet "Hazañas tétricas" con caricaturas de Aznar, Bush y Blair sobre la Guerra de Irak; fotografías curiosas; o tiras cómicas como una del soldado de Mort Walker, que fue publicada en más de 1.500 periódicos de todo el mundo.
Xaquín Marín, director de un centro que dispone de unos 12.000 euros anuales de presupuesto, destacó la necesidad del humor "para sobrevivir con la cantidad de noticias malas que llegan cada día", e insistió en que este museo trabaja "para fomentar el humor".
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.