El área etnográfica del río Arenteiro, situado en el municipio ourensano de O Carballiño se convirtió en centro de interés con la inauguración de la primera Escuela Museo de pesca, que pretende ser un "punto de referencia" para los pescadores. El edificio alberga oficinas de atención al público, un aula de 16 pupitres, así como varios expositores y cuadros con imágenes y enseres relacionados con el mundo de la pesca. Además cuenta con un retroproyector para DVD y diapositivas didácticas para enseñar a pescar. El alcalde de Carballiño, Pachi Vázquez, asegura que será un "punto de referencia" para los pescadores, al tiempo que destacó que hay "muchísima gente" que viene a hacer turismo y aprender a pescar" porque "existe una asociación de pescadores muy potente". Para el regidor municipal ourensano, la combinación de hostelería, asociación de pescadores y ayuntamiento da "muchos réditos turísticos". Así, indicó que sólo en la pasada Semana Santa "una de las mayores afluencias era gente que venía a hacer cursos de pesca". El presupuesto de este proyecto asciende a un total de 99.000 euros costeado en su totalidad por el programa Agader.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.