La VI Feria del Mueble de Galicia despierta el interés del sector, tanto en la comunidad como en el resto de España y en algunos países europeos, ya que es el único certamen ferial gallego dedicado al público profesional, según destacó la Fundación de Exposiciones y Congresos de A Estrada, que organiza este evento. Según la organización, el interés suscitado en torno al certamen ha hecho necesaria la distribución de más de 8.000 invitaciones, especialmente en las comunidades de Galicia, Asturias, Castilla y León, Madrid, Murcia, Cataluña y Valencia, además de países como Portugal, Italia, Francia y Alemania.
En la exposición, cerca de 70 fabricantes muestran sus creaciones a un público de mayoristas y minoristas del mueble. La exposición tiene lugar en el Recinto de Exposiciones y Congresos de A Estrada. El vicepresidente primero y Conselleiro de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda, Alberto Núñez Feijóo, es el encargado de inaugurar la feria. Al acto también acuden representantes de distintas organizaciones relacionadas con el sector y de las administraciones autonómica, provincial y local.
A loita contra os incendios forestais suma un novo aliado tecnolóxico ao servizo de toda a sociedade. A aplicación móbil ALume, deseñada para facilitar que calquera persoa poida dar a alarma sobre un foco de lume de forma inmediata e precisa, xa se atopa plenamente operativa e dispoñible para a súa descarga de balde nas plataformas Android e iOS. O obxectivo principal desta ferramenta é potenciar a detección temperá dos incendios forestais. Nunha emerxencia no monte, os primeiros minutos son decisivos para evitar que un foco inicial se converta nun gran incendio; por iso, ALume nace para acurtar os tempos de aviso e facilitar ao servizo de extinción datos exactos antes de despregar os medios sobre o terreo. Cabe sinalar que a aplicación leva xa 7.000 descargas e 200 notificacións que axudaron ao operativo.
Un dos grandes atractivos desta undécima edición será a estrea de dez novos espectáculos, todos eles impulsados por compañías galegas, un dato que evidencia o dinamismo creativo do sector dos monicreques na Comunidade. A programación abrirase coa nova versión de A festa dos títeres, presentada por Viravolta, Vai de Roda e Títeres Alakrán, para continuar coa estrea de Treco-lerias, de Trécola Producións, e A rosa de papel, adaptación ao teatro de monicreques do texto de Valle-Inclán realizada por Alakrán.