Noticias

Los organizadores de la VI Feria del Mueble de Galicia distribuyen unas 8.000 invitaciones

Las entradas al evento han sido repartidas en España y el extranjero con el fin de promocionar esta feria.

La VI Feria del Mueble de Galicia despierta el interés del sector, tanto en la comunidad como en el resto de España y en algunos países europeos, ya que es el único certamen ferial gallego dedicado al público profesional, según destacó la Fundación de Exposiciones y Congresos de A Estrada, que organiza este evento. Según la organización, el interés suscitado en torno al certamen ha hecho necesaria la distribución de más de 8.000 invitaciones, especialmente en las comunidades de Galicia, Asturias, Castilla y León, Madrid, Murcia, Cataluña y Valencia, además de países como Portugal, Italia, Francia y Alemania.
En la exposición, cerca de 70 fabricantes muestran sus creaciones a un público de mayoristas y minoristas del mueble. La exposición tiene lugar en el Recinto de Exposiciones y Congresos de A Estrada. El vicepresidente primero y Conselleiro de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda, Alberto Núñez Feijóo, es el encargado de inaugurar la feria. Al acto también acuden representantes de distintas organizaciones relacionadas con el sector y de las administraciones autonómica, provincial y local.



R., 2005-04-04

Actualidad

Foto del resto de noticias (radio-na-biblio.jpg) O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Foto de la tercera plana (aitor-martinez.jpg) Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.

Notas

O encontro 'Tecnoloxía en galego: resultados de ILENIA– Proxecto Nós' serviu para dar a coñecer os resultados dos últimos tres anos de traballo do Proxecto Nós no marco de ILENIA, unha iniciativa orientada a avanzar en recursos e capacidades en tecnoloxías lingüísticas, en particular para as linguas do Estado. Datos, casos de uso e ferramentas abertas de tradución automática, síntese de voz e modelos lingüísticos en galego déronse a coñecer neste foro que se desenvolveu no Centro de Estudos Avanzados.
O Centro de Arte Fundación Maria José Jove (FMJJ) en colaboración con Normal, o Espazo de Intervención Cultural da Universidade da Coruña (UDC), celebran hoxe xoves a terceira edición do encontro Dentro–Fora, que se enmarca no programa de residencias artísticas que ambas as institucións desenvolven conxuntamente.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES