Responsables de la compañía Cementos Gallegos presentaron hoy a
empresarios de Ferrolterra, Eume y Ortegal su proyecto de asentar una
fábrica de moltadura de áridos en la parroquia de Castro, en Narón.
El desarrollo de esta iniciativa industrial, que se presentó en la Cámara de Comercio, cuenta con el respaldo del Ayuntamiento naronés, que ha impulsado un plan de recalificación de la parcela rústica en la que se ubicará la cementera, anexa al polígono de Río do Pozo, con el fin de convertirla en suelo industrial, pese a la oposición vecinal, de las organizaciones ecologistas y del PSOE, BNG e IU. De prosperar el desarrollo de esta planta en Castro, Narón será el único municipio de España en contar con dos cementeras, situadas a poco más de dos kilómetros de distancia: Materiales del Atlántico, en la zona industrial de As Lagoas, y la proyectada por Cementos Gallegos.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.