Noticias

Consello Xeral do Poder Xudicial, Tribunal Superior de Xustiza de Galicia y Xunta avanzan en la recuperación de trabajo en la administración de justicia

El vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda, mantuvo una reunión con el presidente del Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG), Miguel Ángel Cadenas, y el vocal del Consello Xeral do Poder Xudicial, Juan Manuel Fernández, con el objetivo de seguir avanzando en la coordinación de cara a puesta en marcha del plan de recuperación del trabajo en la Administración de Justicia tras la huelga. Este encuentro se inscribe en la ronda de contactos que está manteniendo la Administración autonómica para conseguir la cooperación de todos los agentes implicados.

Así, ya se mantuvieron encuentros con el TSXG, así como con el anterior ministro de Justicia, que comprometió la implicación del Gobierno estatal en este Plan. También está previsto reunirse con la Fiscalía y otros agentes implicados.

Según los últimos datos disponibles, ya se registraron más de 1.600 solicitudes de personal interesado en participar en la recuperación del trabajo. El objetivo es poner en marcha la práctica totalidad del Plan en el mes de septiembre para evitar, así, el período vacacional, y para poder disponer de las estadísticas judiciales del primer semestre que permitan conocer de forma más exacta las cargas de trabajo.

En cualquiera caso, está previsto que en la segunda quincena de junio ya se comience a aplicar en los servicios de registro de escritos en los decanatos, servicios comunes de notificaciones y embargos, e Instituto de Medicina Legal de Galicia (Imelga).

Además, mañana mismo está prevista una nueva reunión con los sindicatos en el marco de la Comisión de seguimiento del acuerdo que puso fin a la huelga para cerrar los detalles del inicio del plan y aclarar cualquier duda que pueda surgir.

R., 2018-06-11

Actualidad

Foto del resto de noticias (agua.jpg) Presentouse en Ourense a Unidade Mixta Centro de innovación galego de sistemas avanzados de tratamento de augas (CIGAT)-Biofactoría, unha alianza estratéxica entre a empresa Viaqua e o Centro Galego de Investigacións da Auga (Cetaqua) que comeza a súa fase de consolidación, na que se investirán 1,86 millóns de euros. O proxecto inclúe a proba na estación depuradora da cidade das Burgas dun prototipo demostrativo das tecnoloxías desenvoltas, que permitirá avanzar na obtención de enerxías a partir dos residuos da auga.
Foto de la tercera plana (cetgavi_inauguracion.jpg) Este mércores tivo lugar o acto de presentación, no Polígono Industrial da Granxa, no Porriño, do Centro Tecnolóxico Galego do Videoxogo. O Centro nace co obxectivo de servir de punto de encontro para todos aqueles proxectos que teñan como base os videoxogos pero tamén, como transferencia tecnolóxica desde o sector do videoxogo cara a outras empresas e industrias. Actualmente o centro conta con 6 traballadores en persoal e, a previsión é crecer ata os 20 traballadores en 2019 aumentando os actuais proxectos e servizos que pon o centro a disposición das empresas de videoxogos e da industria en xeral.

Notas

O escritor e xornalista Manuel Guisande presentará este xoves 13, ás 20 h, no semisótano restaurante do Corte inglés da Coruña, a segunda parte do libro 'Cómo somos os galegos?, depende', un total de cincuentas relatos humorísticos sobre o galego. O acto correrá a cargo do xornalista radiofónico Pablo Portables e durante o mesmo, Guisande preparou unha sorpresa surrealista para os asistentes á que denomina Romaría urbana.
Xuventude Crea está composto por trece disciplinas: artes plásticas, banda deseñada, cociña, deseño de xoias, fotografía, grafitti, moda, música, poesía, relato breve, skate, teatro e videocreación. Ao respecto, cómpre destacar que este ano, como novidade, incluíuse ao programa a modalidade de skate, recentemente declarado deporte olímpico.
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania