Noticias

La Oferta Pública de Empleo (OPE) de 2017 incluye 158 plazas de médico de familia y casi 700 de enfermería, según los datos de Sanidade

El Servizo Galego de Saúde (Sergas) convocará 158 plazas de Médico de Familia de Atención Primaria y 690 de enfermero entre las 1.616 de la Oferta Pública de Empleo (OPE) 2017. Además, por primera vez se incluyen las categorías de enfermero especialista en Enfermería Pediátrica y en Enfermería Familiar y Comunitaria, con 4 y 10, respectivamente. Los sindicatos critican la convocatoria y consideran que "faltan plazas"

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:

El Servicio Gallego de Salud convocará un total de 1.616 plazas en su oferta pública de empleo de personal estatutario de este año. Esta oferta de empleo, la mayor desde hace cinco años del departamento que dirige Jesús Vázquez Almuiña, duplica la oferta de empleo del Sergas del pasado año. Así lo anunció, en rueda de prensa, la directora general de Recursos Humanos del departamento sanitario autonómico, Margarita Prado Vaamonde. En esta convocatoria, se duplican las plazas de médico de familia y se introduce la especialidad de enfermería familiar y comunitaria y la enfermería pediátrica.

De las 1.616 plazas que integran la oferta, 820 corresponden a la tasa común de reposición de efectivos y 796 a la tasa adicional para estabilización de empleo temporal.

Tanto los sindicatos firmantes del Plan de estabilidad del empleo y provisión de plazas del personal estatutario (CESM-OMEGA, CSIF y SATSE), publicado en el Diario Oficial de Galicia el pasado mes de mayo, como el departamento que dirige Jesús Vázquez Almuiña, están involucrándose para llegar al objetivo de estabilizar el plantel del Sergas, y que, al final del proceso, haya un 5% de eventualidad y lo demás sea plazas estables. Así, el Sergas va a estar por debajo de la cifra que el Ministerio de Sanidad pidió como objetivo para todas las comunidades autónomas que fija la eventualidad en un 8%.

En definitiva, el departamento que dirige Jesús Vázquez Almuiña conseguirá, al final del período (2019-20), una eventualidad necesaria (5%), que se sitúa al nivel de los mejores servicios sanitarios.

R., 2017-11-21

Actualidad

Foto del resto de noticias (veran-calor-ferrol.jpg) Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
Foto de la tercera plana (deporte-remo.jpg) O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.

Notas

A Reitoría da UDC acolleu a inauguración do congreso internacional 'New Frontiers in Cosmology', que terá lugar do 10 ao 14 de agosto. Este encontro, organizado polo Centro de Física Cosmolóxica de Berkeley, a Fundación Simons e a UDC, coa colaboración do CITIC, reúne nestes días a máis de 250 persoas investigadoras de referencia internacional no ámbito da cosmoloxía para analizar os principais retos e avances desta disciplina.
As comunidades que habitaron Colombia hai miles de anos lograron realizar extraordinarias obras de enxeñaría baseadas na cooperación entre grupos familiares, sen necesidade dun goberno centralizado, segundo demostra un novo estudo que acaba de publicar a revista Communications Sustainability e cuxa autoría corre a cargo dun equipo integrado por persoal investigador da USC, da Universidade de Cambridge e do Instituto Colombiano de Antropología e Historia (ICANH).
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES