
Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:
El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, destacó tras la reunión del Consello de la Xunta que Galicia ahorrará 112,5 millones de euros en intereses de la deuda al beneficiarse este año del Fondo de financiación para comunidades que cumplen el déficit.
Después de subrayar que, en este momento, la Comunidad gallega es la única autonomía, junto con Canarias, que puede incorporarse la este fondo, Feijóo precisó que el acuerdo aprobado hoy cobre los dos primeros trimestres de este año, lo que supone el acceso a una financiación de casi 1.191 millones de euros. Una vez el Gobierno central habilite esta herramienta para todo el año, se completará la adhesión para los siguientes dos trimestres, pudiendo así acceder, en total, la un máximo de 2.145 millones a un tipo de interés del 0%. Con un plazo de la operación de diez años, la mayor parte de este importe se destinará la amortización de deuda.
Hace falta destacar que la Comunidad gallega cumple las condiciones que marca el Ministerio de Hacienda para adherirse al Fondo de Facilidad Financiera: cumplir los objetivos de déficit y deuda, y cumplir los parámetros de pago a proveedores.
El presidente de la Xunta concluyó incidiendo en que el Gobierno gallego seguirá comprometido con una Galicia rigurosa, estable y responsable, y con un modelo de crecimiento sólido y sostenible.
A intelixencia artificial (IA), a súa gobernanza e o impacto na organizacións públicas centraron o II Encontro de Equipos de Tecnoloxías da Información e Comunicacións (TIC) das comunidades autónomas, celebrado hoxe en Madrid, no marco do Foro de Dixitalización das Comunidades Autónomas.A Xunta de Galicia estivo representada polo director da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), Damián Rey, ao que acompañaron os responsables da Xerencia e das áreas de Administración Dixital, Infraestruturas e Seguridade, Solucións Tecnolóxicas Sectoriais, Transformación Dixital da Facenda Pública e a Oficina de Apoio Estratéxico e Planificación.
Deseñado e posto en marcha pola Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático a través de MeteoGalicia un servizo meteorolóxico de referencia na Comunidade, o chamado Sistema de Propagación de Incendios de Galicia (Spigal) permitirá dotar o operativo de loita contra o lume da Xunta dunha ferramenta tecnolóxica propia con capacidade para adaptarse á realidade en vivo, comparar distintos escenarios de evolución dun mesmo incendio e avaliar as medidas e actuacións en materia de extinción. Spigal superou xa unha fase de probas a partir dos datos reais dos incendios do verán pasado e está listo para entrar en funcionamento.