El escritor, articulista y empresario Carlos Casanova falleció en Lugo de forma repentina, poco después de que le fuera comunicado que era el ganador de la duodécima edición del premio periodístico Puro Cora, que concede anualmente el diario El Progreso. Carlos Casanova, que nació en Otero de Rei en 1955 y estaba a punto de cumplir cincuenta años, era autor de varios libros como Tú no tienes el cabello de Van Gogh, Música para cuerda y espineta, El corno inglés y Hamlet y otros poemas. El director general del grupo El Progreso, José de Cora, reconoció en declaraciones a Radio Lugo, recogidas por Europa Press, la
aflicción con que recibieron en el periódico la noticia, después de que él mismo le comunicara, sobre las once de la noche de ayer, que era el ganador del Puro Cora. El director del diario lucense aseguró que Carlos Casanova recibió la noticia con mucha emoción, al tiempo que recordó la faceta de este escritor como columnista de El progreso, su espíritu exquisito y la sensibilidad de la que se nutría su obra.
Foi presentada a novena edición do Festival Clasclás que, baixo lema de 'Paixón', se vai celebrar, do 20 ao 27 de xuño, en Vilagarcía de Arousa, cunha ambiciosa programación que aposta pola vangarda e a ciencia. Así, este certame convértese nunha das grandes citas internacionais da música clásica, cunha programación que abrangue desde a excelencia da Orquestra Sinfónica de Galicia e da música de cámara ata o virtuosismo de solistas chegados de diferentes partes do mundo. O evento inclúe a celebración dun 'concerto inmersivo' para conmemorar a eclipse solar, que terá lugar en agosto.
O presidente da Xunta destacou que 'as medidas fiscais aprobadas polo Goberno galego e consolidadas dende o ano 2022 permitirán a cada contribuínte da comunidade aforrar unha media de 476 euros na declaración da renda'. Así mesmo, lembrou que na campaña deste ano 'seguen vixentes as medidas de alivio fiscal' postas en marcha pola Administración autonómica nos últimos anos. Así, os contribuíntes galegos volverán aplicar a tarifa deflactada nos tres primeiros tramos autonómicos do IRPF no ano 2023 e a rebaixa do primeiro tramo e do incremento dos mínimos persoal e familiar.