Noticias

Medio Rural se compromete con los ganaderos a defender las demandas del sector. UU.AA. pide combatir el precio arbitrario de la leche

Unións Agrarias (UU.AA.) reclama una reunión con el presidente de la Xunta, Núñez Feijóo, para combatir lo que califican de "precio arbitrario" de la leche en Galicia. La titular autonómica de Medio Rural recordó el impulso que el Gobierno gallego quiere dar en esta legislatura a las reestructuraciones parcelarias para poner en valor el territorio y poder sacar rentabilidad económica. Ángeles Vázquez garantizó, además, una ley de agricultura que coordine todas las cuestiones que afecten al rural desde diferentes ámbitos.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:

La conselleira del Medio Rural, Ángeles Vázquez, asistió a una reunión con los ganaderos de la comarca de Tabeirós-Terra de Montes donde se premió a las 10 mejores ganaderías de los ayuntamientos de A Estrada y Forcarei y donde la portavoz aprovechó para escuchar las demandas del sector. Vázquez se comprometió a seguir tomando nota de sus demandas y llevarlas allí donde sea preciso.

La conselleira señaló que seguirá hablando con el Ministerio de Agricultura y Pesca, Alimentación y Medio Ambiente para que saque adelante el decreto de los primeros compradores, tan importante para el sector en Galicia. Asimismo, destacó el compromiso de la Xunta de Galicia por agilizar las reestructuraciones parcelarias en esta legislatura, especialmente, en aquellas que verdaderamente sirvan para poner en valor el territorio y sacar rentabilidad económica, como sucede en el caso de las explotaciones de vacuno.

En este sentido, en el ayuntamiento de A Estrada existen tres procesos abiertos de los cuales dos se firmó ayer la toma de posesión de las hincas, por lo que llegan a una de las últimas fases. En el ayuntamiento de Forcarei, por su parte, hay otra concentración en la que se están ejecutando las obras de red de caminos secundarios. “Y seguiremos impulsando y agilizando estas actuaciones”, señaló la titular de Medio Rural.

Por otro lado, Ángeles Vázquez se comprometió a sacar adelante en esta legislatura a ley de agricultura, que englobará todo lo que tenga que ver con el mundo rural para así agilizar y coordinar mejor las políticas que, desde diferentes ámbitos, afectan al rural gallego.

La portavoz señaló que prueba de que esta consellería escucha el sector es el cambio en el período de verificación de la PAC 2017-2018 que se modificó para favorecer la aquellos ganaderos que tienen el maíz como forraje principal. “Era una vieja reclamación que entendemos como xunta y teníamos que darle solución”, declaró Vázquez. Ahora los ganaderos con bases territoriales de más de 10 hectáreas no tendrán que reservar un porcentaje para cultivos alternativos, lo que reduce su dependencia de insumos externos.

R., 2017-02-03

Actualidad

Foto del resto de noticias (veran-calor-ferrol.jpg) Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
Foto de la tercera plana (deporte-remo.jpg) O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.

Notas

A Reitoría da UDC acolleu a inauguración do congreso internacional 'New Frontiers in Cosmology', que terá lugar do 10 ao 14 de agosto. Este encontro, organizado polo Centro de Física Cosmolóxica de Berkeley, a Fundación Simons e a UDC, coa colaboración do CITIC, reúne nestes días a máis de 250 persoas investigadoras de referencia internacional no ámbito da cosmoloxía para analizar os principais retos e avances desta disciplina.
As comunidades que habitaron Colombia hai miles de anos lograron realizar extraordinarias obras de enxeñaría baseadas na cooperación entre grupos familiares, sen necesidade dun goberno centralizado, segundo demostra un novo estudo que acaba de publicar a revista Communications Sustainability e cuxa autoría corre a cargo dun equipo integrado por persoal investigador da USC, da Universidade de Cambridge e do Instituto Colombiano de Antropología e Historia (ICANH).
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES