Noticias

Convocado el Certame 2005 de Poesía e Narración por Internet: Temos un Parlamento. Temos unha Lingua

Organizado polo Parlamento de Galicia, a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria e a plataforma en Internet Galiciadixital.net, se convoca en las modalidades de narrativa y poesía, en enseñanza primaria y secundaria los premios literarios Temos un Parlamento, Temos unha Lingua, en la edición de 2005.

Que los alumnos de los centros educativos gallegos perciban el Parlamento como expresión de la voluntad colectiva del pueblo gallego y que valoren la lengua como su principal señal de identidad son los principales objetivos de este certamen que se ve reforzado, como cada año, con el aula virtual itinerante que durante varias semanas recorre Galicia promocionando esta convocatoria e invitando a los escolares a participar con sus trabajos a través de Internet. El recorrido de esta edición arranca en Arzúa (1 de febrero), para seguir en Melide y Palas de Rei (2 de febrero), Monterroso y Antas de Ulla (3 de febrero), A Golada y Lalín (4 de febrero), Ourense y Allariz (9 de febrero), Xinzo de Limia y Celanova (10 de febrero), Ribadavia y O Carballiño (11 de febrero), Silleda y A Estrada (14 de febrero), Vilagarcía de Arousa y Cambados (15 de febrero), Sanxenxo y Pontevedra (16 de febrero), Vigo y Redondela (17 de febrero), Vilanova de Arousa y Padrón (18 de febrero), Sada y Betanzos (21 de febrero), Carballo y O Burgo (22 de febrero), Guitiriz y Vilalba (23 de febrero), Mondoñedo y Ribadeo (24 de febrero), Meira y Castro de Riberas de Lea (25 de febrero) y Lugo (28 de febrero).Noticia

Según se especifica en la convocatoria, las creaciones que se envíen no deben superar los cinco folios de extensión, en el caso de las narraciones, y los 120 versos en las poesías. En todos los casos, los trabajos deben estar avalados por un profesor/a del centro educativo, se deben enviar acompañados de un currículum y una fotografía del alumno/a, y tienen que remitirse a través de Internet, a certame@galiciadigital.net, en archivo de Word, antes del 15 de abril de 2005.

El jurado, integrado por un representante del Parlamento de Galicia, otro de la Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, un/una escritor/a de reconocido prestigio y un miembro de Galicia Dixital, se encargará de conceder los premios en las tres categorías establecidas en cada una de las dos modalidades convocadas. Se establecen, por lo tanto, el Premio Internet Galicia en poesía y narración dotado con 200 euros, y de 300 euros en enseñanza secundaria; un segundo premio dotado con 100 euros en primaria y 150 euros en secundaria; y un tercer premio de 60 euros en primaria y 100 euros en secundaria, también para narración y poesía. En todos los casos las dotaciones económicas se acompañarán de un lote de publicaciones y trofeo, y se entregará también un regalo a los profesores que avalen los trabajos de los alumnos, así como a los centros educativos galardonados.
Noticia
El fallo se dará a conocer a través de la plataforma Galiciadixital.net y de los medios de comunicación gallegos, entregándose los premios en un acto que se celebrará en el Parlamento de Galicia.

R., 2005-02-01

Actualidad

Foto del resto de noticias (alume-app.jpg) A loita contra os incendios forestais suma un novo aliado tecnolóxico ao servizo de toda a sociedade. A aplicación móbil ALume, deseñada para facilitar que calquera persoa poida dar a alarma sobre un foco de lume de forma inmediata e precisa, xa se atopa plenamente operativa e dispoñible para a súa descarga de balde nas plataformas Android e iOS. O obxectivo principal desta ferramenta é potenciar a detección temperá dos incendios forestais. Nunha emerxencia no monte, os primeiros minutos son decisivos para evitar que un foco inicial se converta nun gran incendio; por iso, ALume nace para acurtar os tempos de aviso e facilitar ao servizo de extinción datos exactos antes de despregar os medios sobre o terreo. Cabe sinalar que a aplicación leva xa 7.000 descargas e 200 notificacións que axudaron ao operativo.
Foto de la tercera plana (titiribeira-2026.jpg) Un dos grandes atractivos desta undécima edición será a estrea de dez novos espectáculos, todos eles impulsados por compañías galegas, un dato que evidencia o dinamismo creativo do sector dos monicreques na Comunidade. A programación abrirase coa nova versión de A festa dos títeres, presentada por Viravolta, Vai de Roda e Títeres Alakrán, para continuar coa estrea de Treco-lerias, de Trécola Producións, e A rosa de papel, adaptación ao teatro de monicreques do texto de Valle-Inclán realizada por Alakrán.

Notas

'Dálle á lingua' é un proxecto de divulgación lingüística da USC que se desenvolverá en colaboración con bares de diversas localidades galegas. O seu obxectivo é 'poñer a lingüística sobre a mesa', literalmente, a través de pousavasos de dobre cara que ofrecerán información para desmontar mitos sobre diversos temas relacionados coa lingua e a lingüística. A iniciativa que agora bota a andar busca locais interesados en participar. Ademais, os establecementos inscritos participarán nunha competición, denominada Liga Mente e Palabra.
A Universidade da Coruña desenvolverá durante os próximos tres anos o proxecto 'INTERLYNX: Estudo paleomolecular da interacción interespecífica de poboacións de lince antigo na conca do Mediterráneo occidental', unha investigación financiada pola Axencia Estatal de Investigación (AIE) dentro da convocatoria de Proxectos de Xeración de Coñecemento 2025.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES