Noticias

Los alcaldes de Santiago y Ferrol apoyan la petición del portavoz de En Marea para tener chofer, secretario y compensación económica

Los alcaldes de Santiago de Compostela y de Ferrol apoyan la petición del portavoz parlamentario de En Marea, Luis Villares, para disponer de recursos como un chófer, secretario y compensación económica por el trabajo que realizará al frente de la formación política con 14 diputados en el Parlamento de Galicia tras las elecciones del 25-S. Luis Villares sostiene que quiere ser transparente y honesto con lo que percibirá por su labor política y dice que su postura es ética.

El portavoz de En Marea en el Parlamento, Luis Villares, afirmó que la propuesta planteada a su formación no es una "transferencia" de dinero, sino una compensación por el salario que dejó de percibir desde que se presentó como candidato a la Xunta, y los gastos que ello le originó y que afrontó de su bolsillo.

"No hay una propuesta de transferencia de dinero, sino con relación a las obligaciones futuras derivadas de la carga financiera de aportación de cuotas a la organización", dijo Villares en declaraciones a los medios antes de participar en Santiago de Compostela e una protesta estudiantil contra la legislación Lomce.

Matizó que desde su incursión en la vida política activa se encuentra en situación de excedencia como magistrado, "algo que no ocurre con el resto de cargos representativos, que pudieron mantener sus puestos de trabajo hasta que fueron elegidos como representantes públicos. Esa es la diferencia", precisó.

"Simplemente es una compensación parcial de esa pérdida de rentas salariales con relación al futuro, pero no como una transferencia de fondos", indicó Villares.

Fotografía; Gabinete de Comunicación de En Marea

R., 2016-10-26

Actualidad

Foto del resto de noticias (bioincubatech.jpg) A primeira incubadora galega do sector biotecnolóxico, converterase nun verdadeiro viveiro de oportunidades de investimento de alta rendibilidade permitindo a incubación de 40 novas bioempresas en Galicia. BioIncubaTech, da que xa manifestaron o seu interese en participar máis de 30 empresas tratoras como Inditex, Coren, Finsa ou Biofabri, enmárcase na Estratexia galega de impulso á biotecnoloxía 2016-2020, que ten entre os seus principais eixos de acción o de fomentar a transferencia de coñecemento ao mercado.
Foto de la tercera plana (economia_4.jpg) Galicia continúa sendo a comunidade autónoma que mellor paga aos seus provedores, ao acadar no mes de agosto un período medio de pago de 14 días, fronte aos 38 días de media autonómica, segundo os datos oficiais do mes de referencia publicados hoxe polo Ministerio de Facenda. Neste mes, o período medio de pago de Galicia situouse 16 días por debaixo do límite que establece a normativa estatal, que é de 30 días. Pola contra, a media autonómica quedou en 38 días, o que ratifica que Galicia aboa os seus pagamentos 24 días antes que o conxunto das comunidades.

Notas

A Cidade da Cultura celebra este sábado a súa primeira foliada de outono co ‘Magosto no Gaiás’. Para celebrar esta cita cultural e gastronómica con tanto arraigo na cultura popular galega, non só se contará coas imprescindibles castañas senón que se adobiará a festa cos ritmos enxebres e enérxicos de Xosé Lois Romero & Aliboria.
O venres 19 de outubro tivo lugar na Casa de Galicia en Las Palmas de Gran Canaria a inauguración da exposición MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, sobre a vida e obra do escritor de Paradela. No devandito acto participaron Albino Aneiros, presidente da Casa de Galicia en Las Palmas, Marisa González Lagarón, membro da Xunta Directiva, e Antonio Giz en representación de GaliciaDigital.
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania