Noticias

Apertura de la X Legislatura: Miguel Santalices renueva como presidente del Parlamento de Galicia

Diputado autonómico desde la V Legislatura, Miguel Santalices renueva en su cargo de presidente del Parlamento de Galicia para una X Legislatura que arranca con incorporaciones y bajas destacables como la del histórico líder nacionalista Xosé Manuel Beiras que abandonó la Cámara gallega tras las elecciones autonómicas. Santalices pide a los diputados de todas las fuerzas con representación parlamentaria (PPdeG, En Marea, PSdeG y BNG) que sea la "legislatura del respeto institucional".

Miguel Santalices repite como presidente del Parlamento de Galicia en su X Legislatura, en la que Diego Calvo ocupará la Vicepresidencia 1ª. El PPdeG afirma que trabajará con "ánimo e ilusión" para "consolidar el crecimiento" y atender a las personas que aún sufren la crisis con dureza. El portavoz de En Marea, Luis Villares, reivindica el papel de su formación política como "garantía" de la defensa de los derechos y libertades que el PP "seguirá recortando". Por parte del PSdeG, Xaquín Fernández Leiceaga se compromete a trabajar "con ilusión y ganas", mientras que la portavoz del BNG Ana Pontón declara que la formación nacionalista hará una oposición "firme y de ideas".

Nota de prensa del Parlamento de Galicia:

El Parlamento de Galicia acogió la sesión constitutiva de la X Legislatura, un acto que comenzó con la constitución de la Mesa de la Edad, continuó con la elección y constitución de la Mesa del Parlamento y la promesa o juramento de acatar y guardar fidelidad a la Constitución y al Estatuto de Autonomía por tarde de todas las diputadas y diputados de la Cámara.

La composición de la Mesa del Parlamento de Galicia es la siguiente:

• Presidencia: Miguel Ángel Santalices Vieira (PPdeG)
• Vicepresidencia 1.ª: Diego Calvo Pouso (PPdeG)
• Secretaría: Raquel Arias Rodríguez (PPdeG)
• Vicepresidencia 2.ª: Eva Solla Fernández (En Marea)
• Vicesecretaría: Concepción Burgo López (PSdeG-PSOE)

En una breve intervención antes de rematar el Pleno, el presidente de la Cámara, Miguel Ángel Santalices Vieira, agradeció el trabajo desarrollado por los anteriores miembros de la Mesa y agradeció también la labor de los funcionarios y trabajadores de la Cámara, y de los medios de comunicación que cobren la actividad parlamentaria.

NoticiaRecordó que, en la pasada legislatura, el Parlamento de Galicia dio “pasos importantes” en materia de participación, un aspecto en el que, a su juicio, se debe profundizar en el actual mandato. Apuntó que la Cámara gallega fue el Parlamento “más productivo y más eficiente” y, “en esta línea, pido que sigamos profundizando en el que fijemos bien, y que sea también la Legislatura del respeto institucional”.

Animó a las diputadas y diputados que cumplan con su función y les trasladó que la puerta de su despacho estará siempre abierta para todo lo que necesiten.

Nota de prensa del Gabinete del PPdeG:

O Grupo Popular acordou que Miguel Santalices Vieira será o Presidente do Parlamento de Galicia e designou a Pedro Puy Fraga como portavoz do Grupo Parlamentario.

Ademais, o Grupo Popular acordou designar a Diego Calvo Pouso como vicepresidente do Parlamento de Galicia e Raquel Arias Rodríguez como secretaria primeira da Mesa do Parlamento.

O organigrama do Grupo Popular completarase con dúas viceportavocías: o actual secretario xeral do PPdeG, Miguel Tellado, e a deputada Paula Prado.

Fotografías: Gabinetes de Comunicación de la Xunta y del Parlamento de Galicia

R., 2016-10-21

Actualidad

Foto del resto de noticias (filmoteca-galicia-202611.jpeg) A Filmoteca de Galicia pon o foco da súa carteleira para novembro na estrea do ciclo dedicado ao guionista Rafael Azcona no centenario do seu nacemento, unha escolma do cinema do xaponés Keisuke Kinoshita e a visita de James Benning para presentar as súas dúas últimas películas. Coa proxección de El pisito, de Marco Ferreri, comeza esta mesma tarde a Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude a conmemoración do centenario de Rafael Azcona, que ata o mes de xaneiro ofrecerá unha escolma representativa da súa dilatada carreira xunto a grandes directores do cinema español. Este mes poderá verse El jardín de las delicias, de Carlos Saura; El anacoreta, de Juan Estelrich, e El año de las luces, de Trueba.
Foto de la tercera plana (veran.jpg) O avance do último informe climatolóxico elaborado por MeteoGalicia indica que a Comunidade rexistrou un mes de outubro cálido e moi seco. Foi un período anómalo, xa que as altas presións foron moito máis frecuentes do que cabería agardar nesta época. De feito, só chegaron tres frontes desde o Atlántico que, ademais, tiveron pouca actividade. Neste contexto, as temperaturas estiveron por riba dos valores climatolóxicos e as precipitacións acumuladas foron moi inferiores ao que cabería agardar. Máis polo miúdo, a media das temperaturas foi superior ao habitual neste mes, sobre todo no caso das máximas, debido ao predominio de situacións anticiclónicas que achegaban aire cálido desde o sur.

Notas

O 7 de novembro a ciencia sairá ao encontro da cidadanía coa primeira edición de 'Abastos de Ciencia', unha iniciativa da UDC que terá lugar no Mercado de San Agustín e combinará divulgación e experimentación a través de obradoiros participativos, mesas redondas e propostas gastronómicas e culturais. A iniciativa, enmarcada no proxecto InPacto, permitirá coñecer o traballo investigador que se realiza en diferentes centros, facultades e grupos.
O grupo de investigación da USC De la Edad Media al Siglo de Quevedo, desenvolve en Santiago o Congreso Internacional 'De interpretatione: la traducción en los siglos XVI y XVII'. O obxectivo do encontro, os días 5 e 6 na Facultade de Filoloxía, consiste en presentar os resultados de investigacións arredor da tradución durante os séculos XVI e XVII, pero tamén reflexionar sobre posibles liñas de traballo para o futuro.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES