
Más de 250 coches, de todas las marcas existentes en el mercado, se exhiben entre el 22 y el 23 de enero de 2005 en Pontevedra, en el Salón del Coche Usado y de Ocasión que organiza la Cámara de Comercio. A la feria, que se abrirá al público en el Recinto Ferial de Pontevedra, acudirán los mismos concesionarios que en diciembre participaron en el salón dedicado al vehículo nuevo, donde se registró un record de público y ventas, según la Cámara de Comercio. Además, esta nueva cita de Pomóvil aporta en torno a una veintena de coches antiguos adquiridos por Manuel Carballo, un empresario pontevedrés que lleva desde los 17 años creando su propia colección. Carballo acude al certamen con un lote de coches para su venta, y otro grupo de automóviles en exposición, únicamente para que sean
conocidos por los visitantes de Pomóvil. Entre los ejemplares que se exhiben en el pabellón
cubierto figuran los modelos Derby de carreras del año 1921, Fiat-509, del año 1923, Citroën- C3 de 1920, Dodge Brothers de 1927, Cadillac de 1965, Ford Mustang de 1965 y Varios Seat-600. El empresario pontevedrés asegura que todos estos vehículos están
revisados y en perfectas condiciones para salir a la carretera y funcionar con el mismo combustible que los coches actuales.
O mapa vitivinícola galego artéllase arredor de cinco denominacións de orixe -Valdeorras, Ribeiro, Rías Baixas, Monterrei e Ribeira Sacra- e catro indicacións xeográficas protexidas -Terra de Betanzos, Ribeiras do Morrazo, Val do Miño-Ourense e Barbanza e Iria-, ademais das IXP específicas para bebidas espirituosas -Licor Café, Licor de Herbas, Orujo de Galicia e Augardente de Herbas-. Estes selos certifican a procedencia e o control rigoroso do proceso produtivo, reforzando a confianza do consumidor e permitindo que os produtos agroalimentarios galegos gañen presenza e competitividade nos mercados. A súa trazabilidade e garantía de calidade representan, en conxunto, a esencia do que identifica á Galicia Calidade.
O presidente da Xunta, Alfonso Rueda, informou hoxe de que o Executivo autonómico 'vai presentar alegacións' á proposta de planificación da rede de transporte eléctrica para o período 2025-2030 presentada polo Estado o pasado mes de outubro xa que 'apenas reserva un 2,8% do investimento total para Galicia'. Rueda resaltou que as comunidades necesitan 'infraestruturas eléctricas modernas e adaptadas á realidade actual do tecido industrial e ao crecemento previsto no futuro'. Nesta liña, lembrou que contar con estas instalacións 'é fundamental para o desenvolvemento económico das comunidades'.