Comunitel está trabajando en un proyecto de investigación que combina tecnologías de última generación, como la conexión Vía Satélite y las Redes Locales Inalámbricas, para el que cuenta con la ayuda económica de la Dirección Xeral de I+D de la Consellería de
Innovación Industria y Comercio. Este operador de telecomunicaciones pretende solventar los obstáculos de la complicada orografía de la comunidad gallega y conseguir así permitir el acceso a la Sociedad de la Información y a las nuevas tecnologías en todo el territorio gallego y a nivel internacional. Por otra parte, se está desarrollando una herramienta que
posibilitará la autoconfiguración de Equipos de Cliente o CPES (Costumer Premises Equipment), consiguiendo automatizar un proceso hasta ahora manual. Ambas iniciativas se enmarcaron en el Programa de Tecnologías de la Información y de las Comunicaciones del Plan Galego de Investigación, Desenvolvemento e Innovación Tecnolóxica 2002-2005.
Comunitel es un operador de cobertura nacional que investiga las posibles soluciones de telefonía, datos, Internet o seguridad, a las necesidades de las PYMES y las corporaciones nacionales de proyección internacional.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.