Notas de prensa

IV Encuentro Eucarístico Lucense: Xesús en nós. A esperanza da gloria

El jueves, 4 de junio, comienzan los actos del IV Encuentro Eucarístico Lucense, que está organizado por el LEC (Centro Eucarístico Lucense) y que se desarrollarán hasta el día 14.

Los actos previstos son los siguientes:

Jueves, 4 de junio

La Casa de la Cultura de Sarria acoge el primero de los actos: una conferencia a cargo del especialista en Santa Teresa de Jesús, el P. Salvador Ros García, que lleva por título “Eucaristía y experiencia mística en Santa Teresa”.

Viernes, 5 de junio

Catedral de Lugo, a las 20.45 h, primer concierto del II Festival Internacional de Órgano. A cargo de Lindy Rosborg (Dinamarca), órgano.

Sábado, 6 de junio

En la Biblioteca Pública Nodal (Lugo), a las 12.30 h, tendrá lugar la entrega de premios del Concurso de fotografía y del Certamen literario que ha organizado el LEC.

En la Catedral a las 20 h, comienza la novena en la honra del Santísimo Sacramento que durará hasta el domingo 14 de junio. Está predicada por el canónigo de la catedral de Ourense, Miguel González García.

Domingo, 7 de junio: Solemnidad de Corpus

A las 11 h en la plaza de Santa María Eucaristía presidida por el Obispo de Lugo, Mons. Alfonso Carrasco Rouco.

A continuación procesión por las calles de la ciudad.

Información:

El Lucense Eucharisticum Centrum

El Centro Eucarístico Lucense se creó en noviembre de 2011 a iniciativa del Obispo de Lugo, Mons. Alfonso Carrasco, con la finalidad de crear una institución diocesana para la reflexión y promoción de la fe eucarística.

Este centro se constituye con la intención de potenciar la fe y revitalizar la vida cristiana desde la promoción y dignificación del culto eucarístico en la diócesis de Lugo, que cuenta con el antiquísimo privilegio de la Exposición Permanente del Santísimo Sacramento en la Catedral, así como con muchas otras tradiciones eucarísticas arraigadas en la vida de nuestro pueblo.

Entre sus actividades está la organización anual de Encuentros Eucarísticos donde se ofrezca un punto de referencia en la reflexión teológica, y se promuevan actos culturales relacionados con el culto y la fe eucarística a través de la música (con los Festivales Internacionales de Órgano) y el arte.

María José Campo (directora de la Oficina de Prensa de la Diócesis de Lugo), 2015-06-01

Actualidad

Foto del resto de noticias (radio-na-biblio.jpg) O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Foto de la tercera plana (aitor-martinez.jpg) Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.

Notas

O encontro 'Tecnoloxía en galego: resultados de ILENIA– Proxecto Nós' serviu para dar a coñecer os resultados dos últimos tres anos de traballo do Proxecto Nós no marco de ILENIA, unha iniciativa orientada a avanzar en recursos e capacidades en tecnoloxías lingüísticas, en particular para as linguas do Estado. Datos, casos de uso e ferramentas abertas de tradución automática, síntese de voz e modelos lingüísticos en galego déronse a coñecer neste foro que se desenvolveu no Centro de Estudos Avanzados.
O Centro de Arte Fundación Maria José Jove (FMJJ) en colaboración con Normal, o Espazo de Intervención Cultural da Universidade da Coruña (UDC), celebran hoxe xoves a terceira edición do encontro Dentro–Fora, que se enmarca no programa de residencias artísticas que ambas as institucións desenvolven conxuntamente.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES