Notas de prensa

Buenas perspectivas crucerísticas para Ferrol tras la Seatrade Miami 2011

Confían en que las negociaciones realizadas fructifiquen en la atracción de nuevas escalas de cruceros en la ciudad de Ferrol en las próximas campañas turísticas. El objetivo es relanzar la dársena ferrolana como escala y posicionarse en el sector.

La Autoridad Portuaria de Ferrol-San Cibrao ha regresado de Miami con buenas perspectivas para la ciudad. Tras su participación en la Seatrade Miami, donde se han mantenido reuniones con las principales navieras y touroperadores internacionales del sector crucerístico, los responsables de la dársena reconocen que existe un importante interés por conocer y profundizar en las características y cualidades de Ferrol y sus comarcas como destino de cruceros. Se espera que, fruto de la estrategia en la que se encuentran inmersos y los últimos contactos realizados, se puedan ofrecer pronto buenas noticias para Ferrol y sus comarcas.

El puerto ferrolano está realizando una gran apuesta por el tráfico de cruceros y este año uno de los principales objetivos de su participación en la cita estadounidense ha sido dar un fuerte impulso a su desarrollo. Para los representantes de la Autoridad Portuaria, la relevancia de ganar terreno en este campo se centra, fundamentalmente, en la gran repercusión económica y turística que ejerce en la zona.

Durante estos encuentros, en los que contaron como siempre con la colaboración de la oficina del IGAPE en Miami, se han destacado los atractivos turísticos únicos de Ferrol y sus comarcas, como el Arsenal y el sistema defensivo de la ría del siglo XVIII, su impresionante entrada entre castillos o el peregrinaje marinero a San Andrés de Teixido, entre otros muchos.

Silvia Valdés (Gabinete de Comunicación Autoridad Portuaria de Ferrol), 2011-03-18

Actualidad

Foto del resto de noticias (filmoteca-galicia-202611.jpeg) A Filmoteca de Galicia pon o foco da súa carteleira para novembro na estrea do ciclo dedicado ao guionista Rafael Azcona no centenario do seu nacemento, unha escolma do cinema do xaponés Keisuke Kinoshita e a visita de James Benning para presentar as súas dúas últimas películas. Coa proxección de El pisito, de Marco Ferreri, comeza esta mesma tarde a Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude a conmemoración do centenario de Rafael Azcona, que ata o mes de xaneiro ofrecerá unha escolma representativa da súa dilatada carreira xunto a grandes directores do cinema español. Este mes poderá verse El jardín de las delicias, de Carlos Saura; El anacoreta, de Juan Estelrich, e El año de las luces, de Trueba.
Foto de la tercera plana (veran.jpg) O avance do último informe climatolóxico elaborado por MeteoGalicia indica que a Comunidade rexistrou un mes de outubro cálido e moi seco. Foi un período anómalo, xa que as altas presións foron moito máis frecuentes do que cabería agardar nesta época. De feito, só chegaron tres frontes desde o Atlántico que, ademais, tiveron pouca actividade. Neste contexto, as temperaturas estiveron por riba dos valores climatolóxicos e as precipitacións acumuladas foron moi inferiores ao que cabería agardar. Máis polo miúdo, a media das temperaturas foi superior ao habitual neste mes, sobre todo no caso das máximas, debido ao predominio de situacións anticiclónicas que achegaban aire cálido desde o sur.

Notas

O 7 de novembro a ciencia sairá ao encontro da cidadanía coa primeira edición de 'Abastos de Ciencia', unha iniciativa da UDC que terá lugar no Mercado de San Agustín e combinará divulgación e experimentación a través de obradoiros participativos, mesas redondas e propostas gastronómicas e culturais. A iniciativa, enmarcada no proxecto InPacto, permitirá coñecer o traballo investigador que se realiza en diferentes centros, facultades e grupos.
O grupo de investigación da USC De la Edad Media al Siglo de Quevedo, desenvolve en Santiago o Congreso Internacional 'De interpretatione: la traducción en los siglos XVI y XVII'. O obxectivo do encontro, os días 5 e 6 na Facultade de Filoloxía, consiste en presentar os resultados de investigacións arredor da tradución durante os séculos XVI e XVII, pero tamén reflexionar sobre posibles liñas de traballo para o futuro.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES