Notas de prensa

El equipo Blusens BQR del Mundial de MotoGP anuncia su alianza con SuperMartxé, además de la entrada de la mundialmente famosa celebrity Paris Hilton en el equipo

La famosa celebrity y SuperMartxé dan nombre a la estructura de 125cc del equipo del Mundial de MotoGP El equipo Blusens BQR multiplica su presencia en el Mundial de MotoGP.

El equipo Blusens BQR del Mundial de MotoGP anunció su alianza con SuperMartxé para reforzar la estructura en la categoría de 125cc, además de la entrada de la mundialmente famosa celebrity Paris Hilton en el equipo, en virtud de lo cual se denominará SuperMartxé VIP by Paris Hilton. Un equipo en el que la marca Blusens mantiene una presencia destacada en las motos, configurando un equipo ganador dentro de la estructura más mediática del Mundial de MotoGP. El equipo de 125 cc contará con los pilotos Sergio Gadea y Maverick Viñales, uniendo a un piloto de experiencia contrastada con el joven que posiblemente tenga en este momento la carrera más prometedora del Mundial, dada su progresión en cilindradas y campeonatos inferiores.

Por otro lado, la estructura de Moto2 se mantiene tal como se anunció al final de temporada, con la confirmación de los pilotos Tito Rabat y Yonny Hernández, a los que no se descarta que se una otro piloto en fechas próximas. Blusens mantiene así su compromiso con el motociclismo y continúa por tanto como patrocinador principal del equipo en Moto2 y con su presencia en 125cc, convirtiéndose así en una de las marcas habituales del Campeonato Mundial de MotoGP, que este año, con la presencia de Paris Hilton, se convertirá a buen seguro en uno de los acontecimientos mediáticos del año.

Alicia Yagüe, 2010-12-20

Actualidad

Foto del resto de noticias (educacion-secundaria.jpg) A Mesa Sectorial do Ensino, conformada polas organizacións sindicais CIG, CC.OO., ANPE e UGT-SP Ensino, analizou esta mañá o decreto de oferta pública de emprego e a orde de convocatoria das probas das oposicións deste ano. Son un total de 1.601 prazas en 42 especialidades e, tal e como explicou o director xeral de Centros e Recursos Humanos, Jesús Ãlvarez, as probas comezarán o 20 de xuño, unha vez remate o curso. Deste xeito, a previsión é que todos os exames estean rematados o 19 de xullo.
Foto de la tercera plana (films-from-galicia-2026.jpg) O catálogo Films from Galicia 2026 é unha ferramenta de difusión exterior que reúne 63 novos títulos do audiovisual galego, con 23 estreas recentes e 40 proxectos en diferentes fases de desenvolvemento. A publicación da Consellería de Cultura edítase en inglés, en formato físico e dixital. Ofrécese e compéndiase deste xeito información útil para profesionais da distribución, das vendas e da programación e incorporarase á actividade de promoción do Goberno galego en diferentes mercados e encontros especializados do circuíto internacional, co obxectivo de aumentar as oportunidades e a competitividade do sector audiovisual do país asociado, ademais, á marca Galicia Calidade.

Notas

Antía Vázquez (voz e pandeireta), Eloy Vidal (teclado, guitarra e voz) e Pablo Castro (percusións e gaita) forman Alana, un proxecto musical que mestura a música tradicional con ritmos de base electrónica e pop. O trío actuará na Primavera Cultural da USC o vindeiro 19 de febreiro. O concerto, que terá lugar na Igrexa da Universidade, comezará ás 21.00 horas.
O campus de Ourense acolleu a conferencia 'Illa de calor e incendios: unha aproximación dende a teledetección', ofrecida por José Sobrino, catedrático da Universidade de Valencia, experto en teledetección e líder da fase de consolidación da misión térmica Sirius da Axencia Espacial Europea. O acto estivo organizado polo Instituto de Investigación en Física, Computación e Ciencia Aeroespacial e o Instituto de Agroecoloxía e Alimentación da UVigo.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES