
Se presentado en el Salón Azul del Liceo de Betanzos la Campaña de Navidad de ACEBE.CCA, un acto conducido por la Presidenta de ACEBE.CCA, Antonia Anido DÃaz, que ha explicado detalladamente el funcionamiento de la acción promocional del Comercio de Betanzos.
La Campaña de Navidad 08-09 de ACEBE.CCA comenzará el domingo dÃa 30 de noviembre, fecha en la que los comercios y empresas asociadas comenzarán el reparto de rifas entre sus clientes, unos boletos con las que automáticamente entrarán en el sorteo de un sueldo de 500 euros al mes en acebecheques durante seis meses o dos estancias de turismo termal para dos personas con tratamientos de chocolaterapia y vinoterapia.
El sorteo de los tres premios se realizará el 7 de enero de 2009 ante notario. Los números ganadores se publicarán ese mismo dÃa en la página web www.comerciodebetanzos.com y en el número de enero de “Betanzos e a súa comarca”. Los afortunados deberán ponerse en contacto con ACEBE.CCA a través del número de teléfono 981774574 en un plazo máximo de 15 dÃas desde la fecha del sorteo.
La presidenta de ACEBE.CCA explicó que “ la campaña de navidad de ACEBE.CCA está planteada con mucha ilusión por parte de la asociación “ y aludió también a la situación de crisis del pequeño comercio “que no está atravesando por un buen momento aunque creemos que es en este tipo de situaciones cuando hay que hacer un esfuerzo por ilusionar a nuestros consumidores”.
En el acto estuvieron presentes también la Alcaldesa de Betanzos, MarÃa Faraldo, y Javier Ãlvarez representando al Concello de Betanzos y Caixanova, institución y entidad patrocinadoras de la campaña.
A intelixencia artificial (IA), a súa gobernanza e o impacto na organizacións públicas centraron o II Encontro de Equipos de TecnoloxÃas da Información e Comunicacións (TIC) das comunidades autónomas, celebrado hoxe en Madrid, no marco do Foro de Dixitalización das Comunidades Autónomas.A Xunta de Galicia estivo representada polo director da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), Damián Rey, ao que acompañaron os responsables da Xerencia e das áreas de Administración Dixital, Infraestruturas e Seguridade, Solucións Tecnolóxicas Sectoriais, Transformación Dixital da Facenda Pública e a Oficina de Apoio Estratéxico e Planificación.
Deseñado e posto en marcha pola ConsellerÃa de Medio Ambiente e Cambio Climático a través de MeteoGalicia —un servizo meteorolóxico de referencia na Comunidade—, o chamado Sistema de Propagación de Incendios de Galicia (Spigal) permitirá dotar o operativo de loita contra o lume da Xunta dunha ferramenta tecnolóxica propia con capacidade para adaptarse á realidade en vivo, comparar distintos escenarios de evolución dun mesmo incendio e avaliar as medidas e actuacións en materia de extinción. Spigal superou xa unha fase de probas a partir dos datos reais dos incendios do verán pasado e está listo para entrar en funcionamento.