La agencia de medios interactivos Elogia Media y Planeta Ad Network (PAN), la red de venta publicitaria online del Grupo Planeta, han firmado un acuerdo de colaboración para comercializar a nivel nacional la red de soportes exclusivistas GaliciaBanner. Con este convenio, PAN se compromete a cubrir la mitad de las impresiones de las webs de GaliciaBanner con campañas publicitarias de ámbito nacional, mientras la otra mitad seguirán siendo cubiertas con campañas de ámbito gallego.
El director general de Elogia Media, Rubén López Ferreiro, asegura que este contrato refuerza considerablemente a la red GaliciaBanner, pues así se incrementará el aprovechamiento comercial de sus portales. López Ferreiro explica que el acuerdo con Planeta Ad Network posibilitará que todas las impresiones de las páginas de la red tengan anuncios y, en consecuencia, conlleven más ingresos para los gestores web; se garantiza la venta de sus espacios publicitarios y que ésta se realice a un precio elevado por CPM (Coste Por Mil impresiones).
El acuerdo tiene una duración anual, prorrogable. Empezará a percibirse en las webs de la red en el mes de marzo. La relación contractual de GaliciaBanner con los soportes de la red no se ve afectada por este convenio.
GaliciaBanner y Planeta Ad Network
La red de soportes exclusivistas GaliciaBanner gestiona los banners (espacios publicitarios) de más de 20 portales gallegos, entre los que se encuentran las principales cabeceras gallegas, así como los portales independientes con mayor cobertura de la Comunidad. En los últimos meses sus estadísticas han superado los seis millones de impresiones mensuales, con alrededor de un millón de usuarios únicos.
Planeta Ad Network es la filial del grupo Planeta especializada en la venta publicitaria de soportes web. Cuenta con oficinas en Madrid y Barcelona y, es uno de los referentes en el panorama publicitario español.
Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.