Notas de prensa

Fenosa mejora la red de A Condomiña (Betanzos)

La empresa eléctrica atiende las reclamaciones municipales e inicia las obras para mejorar el servicio.

Unión Fenosa atiende las demandas del gobierno local e inició diversos trabajos de mejora en la red, especialmente en la zona de A Condomiña, y A Graña. Los trabajos comenzaron después de que el Ayuntamiento se dirigiese a Fenosa y a la Consellería de Industria para denunciar, de forma oficial, los problemas de suministro eléctrico que padecen desde hace años varias zonas del municipio y que durante las últimas semanas se volvieron a registrar en O Cepiño, Abelares, Angustias, A Condomiña y A Graña, entre otras.

Las obras se ejecutan estos días en A Condomiña con la mejora de la red de baja tensión, hasta ahora sin recubrir y una de las más antiguas del municipio. Otra de las zonas es la de A Graña en la que técnicos de Unión Fenosa estudian a qué se debieron los cortes en el suministro y la solución que se le va a dar. Entre las alternativas, se barajan actuaciones en el transformador. En cuanto a O Cepiño y Abelares la solución a los problemas denunciados por el gobierno local pasa por realizar mejoras en la línea de media tensión, unas obras más complejas que en el caso de los anteriores núcleos, pero que Fenosa llevará igualmente a cabo.

Manuel Lagares destacó el esfuerzo realizado por la empresa suministradora para abordar los problemas que durante la época navideña siempre padecía la ciudad, con cortes de luz, especialmente en la zona del casco histórico. Este año, esos problemas no se produjeron después de las mejoras que se hicieron en las líneas y la instalación de los transformadores. Sin embargo, varias zonas del rural siguieron padeciendo problemas.

Gabinete de Comunicación del Concello de Betanzos, 2007-03-12

Actualidad

Foto del resto de noticias (economia-porcentaxe.jpg) O Banco de España acaba de publicar os datos oficiais de débeda pública correspondentes ao peche do exercicio 2025. Nese período, Galicia reduciu a súa ratio de débeda ata o 13,9 % do seu PIB, o que representa a ratio máis baixa dende 2012. Deste xeito, Galicia situase como a cuarta comunidade autónoma de réxime común con nivel de débeda máis baixa e cun diferencial con respecto á media das CCAA de 6,3 puntos porcentuais. A ratio de débeda das CC.AA. situouse no 20,2 %. Logo do esforzo extraordinario por mor da pandemia, Galicia leva unha senda descendente dos seus ratios de endebedamento. Así, desde a pandemia, ano 2020, reduciu a ratio case seis puntos, pasando de 19,6 % ata o 13,9 %.
Foto de la tercera plana (20260331-01.jpg) A implantación da recollida separada de materia orgánica consolídase como o piar fundamental para que Galicia cumpra cos obxectivos ambientais europeos. Dado que os restos orgánicos representan case o 40 % do lixo doméstico, a súa correcta xestión é a chave para baleirar os vertedoiros e xerar compost de alta calidade que retorne á terra como fertilizante. A día de hoxe, o compromiso galego con este sistema é evidente: 295 concellos xa contan con métodos específicos para os biorresiduos.

Notas

A Primavera Cultural da USC regresará á volta de Semana Santa con diversas citas nas que a tradición e a vangarda camiñan collidas da man. Así, o talento musical emerxente darase cita o 8 de abril na final da terceira edición do Certame de grupos musicais da USC. O 9 de abril será a quenda do Curso de Primavera, na Facultade de Humanidades de Lugo; do concerto de Kid Mount + ünder & Diego Flâneur na lucense Praza de Santa María; e do V Tradi-Fest, no Xardín das pedras que falan en Compostela.
Lori Meyers é unha das bandas máis recoñecidas do indie pop estatal, que regresa a Vigo tras oito anos sen actuar en grandes formatos na cidade. Coti achegará ao Galicia Fest algúns dos seus temas máis coñecidos, convertidos xa en auténticos himnos xeracionais. O artista suramericano chegará a Vigo tras completar unha xira por arxentina
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES