Notas de prensa

TVE emite el segundo capítulo de Hanan, a las 15:25 horas en Galicia Documental

· El primer episodio tuvo una audiencia media de 100.000 espectadores.

TVG emite en el espacio "Galicia Documental" la serie "Hanan. De Marruecos a Galicia. Lo que nos une" los sábados a las 15:25h. La serie, que se emite con éxito y que alcanzó en su primera emisión un 14% de share.

"Hanan. De Marruecos a Galicia. Lo que nos une" lleva camino de convertirse en una de las series documentales más vistas de los últimos tiempos. La televisión pública marroquí RTM1 emitió la serie en el último trimestre de 2005 en prime time.

“Hanan” ya ha sido emitida también por la cadena de emisoras de Localia en Galicia, por La 2 de TVE, dentro del espacio "Grandes documentales", alcanzando índices de audiencia muy notables. TVE también la emitió por su Canal Internacional para América, Europa, África, Asia, Japón, Filipinas, etc.

A estas emisiones de "Hanan" por todo el mundo se une ahora la emisión de TVG, uno de los principales coproductores de la serie.

Esta importante difusión de una serie documental gallego-marroquí se complementa con la salida al mercado del DVD "Hanan", con los seis capítulos íntegros en cuatro idiomas (gallego, castellano, francés y árabe), distribuido por FILMAX y que ya ha sido presentado en Madrid, Santiago de Compostela y en el Festival Internacional de Cine de
Marrakech.

Nota"Hanan. Lo que nos une" se consolida así no solo como la primera coproducción española -y por extensión gallega- con Marruecos, sino como la serie documental de mayor éxito en audiencia y repercusión internacional en la historia del audiovisual gallego.

La productora de "Hanan", IBISAtv, prepara actualmente una nueva serie sobre el diálogo entre las culturas y los pueblos del Mediterráneo titulada Linatakalam ("Hablemos...") con participación de RTM (Marruecos), Surf Films (Italia), Castelao Productions, Localia y Televisión de Galicia. Esta nueva serie cuenta con el asesoramiento del Instituto de Ciencias de la Educación de la Universidad de Santiago de Compostela.

PRÓXIMOS CAPÍTULOS

Capítulo III. Hanan ahorra e invierte. TVG. Sábado, 21 de enero de 2006. 15:25h.
Capítulo IV. Hanan busca la belleza. TVG. Sábado, 28 de enero de 2006. 15:25h.
Capítulo V. Hanan y la aventura de ser mujer. TVG. Sábado, 4 de febrero de 2006. 15:25h.
Capítulo VI. Hanan y la pasión del viaje. TVG. Sábado, 11 de febrero de 2006. 15:25h.

Vanesa Rodríguez (Ibisa Tv), 2006-01-12

Actualidad

Foto del resto de noticias (veran-flotador.jpg) Galicia rexistrou un mes de xullo moi seco no que respecta ás precipitacións e extremadamente cálido en canto ás temperaturas, cunha vaga de calor histórica entre os días 11 e 15, segundo conclúe o avance do último informe climatolóxico de MeteoGalicia. Segundo os datos de 11 estacións meteorolóxicas representativas, a anomalía media da temperatura para este mes foi de +2,7 ºC. As temperaturas máximas (+3,9 ºC) foron extremadamente cálidas mentres que as mínimas (+1,54 ºC) foron moi cálidas. Tanto nas máximas como nas medias a anomalía en xullo foi a máis elevada da serie desde 1981.
Foto de la tercera plana (covid.jpg) A Dirección Xeral de Saúde Pública da Consellería de Sanidade informa que, na última actualización, o número de casos activos de coronavirus en Galicia é de 2.481, deles 565 son da área da Coruña, 301 da de Lugo, 381 da de Ourense, 274 da de Pontevedra, 332 da área de Vigo, 378 da de Santiago e 242 da de Ferrol. Do total de pacientes positivos, 13 están en UCI, 253 en unidades de hospitalización e 2.215 no domicilio. Polo de agora, en Galicia hai un total de 665.387 persoas curadas, rexistrándose 3.845 falecementos. O número de PCR realizadas é de 3.963.874. O número de doses de vacina contra a covid-19 administradas é de 6.715.588.

Notas

O programa 'A Vía Láctea e outros motivos xacobeos do Camiño' percorrerá Galicia para dar a coñecer a riqueza patrimonial do Camiño de Santiago canda os fenómenos e obxectos astronómicos que podemos avistar ao percorrelo. A coñecida relación entre a ruta peregrina e a Vía Láctea serve de estímulo a una proposta divulgativa a cabalo entre a astronomía e a arte que se espallará por toda a comunidade.
Baixo o lema 'memoria dos lugares, voz do tempo', esta nova entrega continúa a unir música e patrimonio para deitar unha ollada sobre o pasado que nos permita observar e interpretar o presente para albiscar no futuro. O cartel combina proxectos de experimentadas formacións galegas con figuras convidadas do máis alto nivel internacional. Ademais, a programación propón unha serie de actividades ligadas aos concertos.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania