A XGN R Encounter pechou con éxito a súa primeira edición online, cunha gran actividade dos centos de participantes conectados por Internet
A maior lanparty de Galicia logrou sortear a pandemia con éxito, xa que as máis de 50 actividades organizadas tiveron un seguimento notable entre os afeccionados que se sumaron ao evento desde as súas casas. A participación nas sesións formativas e nos concursos de arte dixital, software libre e hardware, ou nas competicións de xogos, superaron as expectativas dos organizadores.
A organización do evento, situada na Feira Internacional de Galicia ABANCA cunha velocidade de conexión de 10 Gbps grazas á tecnoloxía de R, puido coordinar sen o menor incidente todas as áreas desta edición online da party. Finalmente tomaron parte no encontro máis de 700 persoas, unha cifra que foi valorada moi positivamente pola organización do evento, tanto pola dificultade de manter o interese da cita ao perder o seu compoñente presencial e de relación persoal, como polo alto grao de actividade demostrado polos participantes.
No capítulo de balance, as inscricións nas competicións de creatividade dixital, programación, hardware e videoxogos foron similares, en termos xerais, ás dunha party presencial. E en canto ás charlas, espertaron especial interese as relacionadas coa intelixencia artificial, o posicionamento SEO, o deseño 3D ou a programación.
De igual forma, o maratoniano programa de Twitch emitido durante os dous días desta cita tecnolóxica, que pechou a súa edición na medianoite do domingo ao luns, cultivou unha audiencia acumulada de varios miles de espectadores, a falta de cifras definitivas.
O evento contou coa colaboración e patrocinio oficial de R por cuarto ano consecutivo, que tamén proporciona a conectividade, e novamente co apoio da Consellería de Política Social da Xunta de Galicia, impulsora da party.
R, 2020-10-13
Actualidad
O equipo, eminentemente galego e cunha moi alta porcentaxe feminina, está a filmar en distintas localizacións das provincias da Coruña e Lugo, a través das que se reconstrúe o nacemento e a evolución da mítica fábrica de cerámica, que se deu en chamar a Bauhaus galega polas cores, formas e deseños vangardistas das súas creacións. Ao tempo, contarase tamén a historia de Galicia a través do seu deseño, cos seus elementos diferenciais e de calidade no centro do discurso. Outros dos escenarios polos que discorrerá Hoxe e o resto do mundo son Cervo (Lugo), onde comeza esta historia a primeiros do século XIX, Sada (A Coruña) e Santiago de Compostela, ademais doutros espazos da cidade herculina.
O CDG celebra os 40 anos da súa fundación desenvolvendo unha intensa programación que estende a súa actividade á produción e participación en 15 espectáculos e proxectos escénicos, a máis de 100 concellos de toda a Comunidade e á colaboración con entidades dunha decena de países en Europa e América. En palabras de Román Rodríguez, conselleiro de Cultura, a unidade teatral continuará avanzando nunhas liñas mestras que, desde o respecto ao pasado, poñen o foco en novas vías de encontro coa cidadanía, na accesibilidade, na proxección exterior ou na creación galega.
Notas
A Facultade de Química será entre os días 3 e 6 de setembro a sede do XI Congreso Internacional de Nanociencia e Nanotecnoloxía Analítica (XI NyNA 2024). O encontro está organizado polo grupo de investigación de Elementos Traza, Espectroscopía e Especiación (GETEE) e o Instituto de Materiais (iMATUS) da USC coa colaboración do Grupo Especializado en Ciencia e Tecnoloxías (Bio) Analíticas da Real Sociedade Española de Química (RSEQ).
Os vindeiros 9, 10 e 11 de abril celébrase na Universidade da Coruña o primeiro congreso IA & Hospitality, un espazo onde se analizará a relación presente e futura entre a Intelixencia Artificial e o turismo, un dos principais motores económicos do noso país. O programa do congreso, que terá lugar no Paraninfo da UDC, inclúe oito mesas de debate nas que se tratará dende a experiencia do cliente ata a ciberseguridade e os destinos e a IA.