La Xunta de Galicia, a través de la Consellería de Innovación, Industria y Comercio, destinará nueve millones de euros a iniciar el desarrollo de una red troncal que permitirá llevar la banda ancha a toda Galicia. El principal objetivo de esta acción es lograr que en 2007 todos los gallegos dispongan de acceso efectivo y rápido a las nuevas tecnologías, entre las que se incluye Internet.
Se trata de la partida más importante del capítulo de inversiones en el fomento de la Sociedad de la Información a la que Innovación destina en 2005 un total de 21.700.000 euros. Cantidad que supone un incremento del 300% con respecto a lo invertido en 2004 en una clara apuesta de la Xunta por reforzar el acercamiento de la Sociedad de la Información a los gallegos. Innovación diseñó la estrategia de Banda Ancha para solucionar los problemas de aquellas zonas donde los operadores no efectuaron -ni tienen previsto hacerlo a corto plazo- el desarrollo de la red debido a la falta de una demanda suficiente que garantice la rentabilidad económica de la inversión por parte de estas empresas.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.