Noticias

El futuro de las ferias del libro centra el debate del Simposio sobre el Libro y la Lectua de la AGE

El futuro de las ferias del libro centró el debate promovido por la Asociación Gallega de Editores celebrado en el Consello da Cultura Galega (CCG) donde también se debatió sobre los espacios, los productos y los públicos en el marco genérico de las diversas experiencias de éxito. El evento incluyó un compromiso de colaboración en 2016 entre AGE, la Federación de Librerías de Galicia y la Asociación de Escritores en Lengua Gallega (AELG).

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:

Promovido por la Asociación Gallega de Editores (AGE) con el apoyo de la Consellería de Cultura y Educación, El Simposio El Libro y la Lectura aborda el futuro de las ferias del libro de Galicia en la suya décimo segunda edición. El encuentro anual fue inaugurado hoy en la sed del Consello da Cultura Gallega por el presidente de esta institución, Ramón Villares; por la presidenta de la AGE, Laura Rodríguez; y por el secretario general de Cultura, Anxo Lorenzo, quien destacó el interés de las ferias del libro para la difusión y la comercialización del libro gallego, y como punto de encuentro de la ciudadanía con la cultura en general. También se refirió a la necesidad de reflexionar sobre el formato de estos eventos con el fin de afrontar los retos actuales, para impulsar la participación del público y favorecer los objetivos de las ferias.

Junto con una mesa redonda sobre el futuro de las ferias, con participación de libreros y editores; una mesa temática alrededor de los espacios, los productos y los públicos; y la conferencia ‘A innovación de un festival sin límites', a cargo de Sheila Cremaschi, directora de Hay Festival, el simposio de este año aborda diversas experiencias de éxito, como la Semana del Libro en Catalán, el Salón del Libro de Pontevedra, la Plaza de los Libros y la Semana de la Música Infantil en las Ferias del Libro de Galicia. La jornada remata con la presentación de un compromiso de colaboración a cara descubierta el próximo año 2016 entre la AGE, la Federación de Librerías de Galicia y la Asociación de Escritores en Lengua Gallega.

Las Ferias del Libro de Galicia llegaron este año, entre los meses de abril y de agosto, a los municipios de Pontevedra, Ferrol, Santiago de Compostela, Lugo, Ourense, Vigo, Ribeira, A Coruña, Viveiro, Foz y Monforte de Lemos. Junto con las novedades editoriales, estos eventos ofrecieron una programación cultural con diversas actividades de dinamización de la lectura para acercarle el libro al público infanto-juvenil y adulto.

R., 2015-11-12

Actualidad

Foto del resto de noticias (museo_do_pobo_galego_2.jpg) Foi inaugurada no Museo do Pobo Galego a exposición 'Transfronteiriza', da artista e cineasta tudense Diana Gonçalves, que permanecerá aberta ao público ata o 28 de marzo de 2027. A mostra parte do documental 'Mulleres da Raia', da mesma autora, e froito de tres anos de investigación. A través da linguaxe cinematográfica, de materiais documentais, arquivos históricos e elementos patrimoniais, a proposta constrúe unha experiencia arredor da memoria compartida entre Galicia e o norte de Portugal. En concreto, Transfronteiriza recupera a memoria das mulleres que viviron na fronteira entre ambos territorios a mediados do século XX, que desempeñaron un papel fundamental no comercio transfronteirizo e na supervivencia económica das familias.
Foto de la tercera plana (cdc-00.jpg) Trátase dunha iniciativa que nace como evolución de Circo Presente Continuo e que se vai desenvolver por primeira vez fóra de Madrid. A Cidade da Cultura, o Teatro Principal e o Salón Teatro serán as súas sedes na capital galega, reunindo artistas, compañías, profesionais da programación, distribuidoras e institucións para compartir proxectos e favorecer novas oportunidades de colaboración e contratación. O programa inclúe oito espectáculos, seis mostras breves e catro traballos en proceso. Entre as propostas figuran Naufragio, de Labsurda; Serena, de Circ Bover; Matrimonio, de Kolektivo Konika; Siku, de Jessica Arpin; e Sen patrón, de Pistacatro, que ofreceu un adianto artístico durante a presentación.

Notas

O concerto de Sofía Ros na Casa do Saber do Campus de Lugo este luns, 26 de outubro, ás 20.15 horas, abre unha nova semana ateigada de citas culturais na USC. Música, diversos faladoiros, así como proxeccións audiovisuais integrarán os vindeiros eventos do Outono Cultural. Ese mesmo 26 de outubr,o no Pazo de Montenegro, a partir das 17.30 horas, desenvolverase o primeiro dos encontros 'Memoria democrática'. María Valcárcel, profesora da USC e periodista cultural, é a persoa coidadora deste proxecto. O acceso require inscrición previa.
A música folk será neste 2026 a gran protagonista do ciclo Música para reCREAr, que a Vicerreitoría do campus promove coa colaboración do Concello de Pontevedra, ao abeiro dun convenio de colaboración. Esta programación botará a andar este xoves 29 de outubro, ás 20.30 horas, no Pazo da Cultura, cunha actuación do grupo Caldo, mentres que o 12 de novembro, á mesma hora, poderá coñecerse o proxecto musical do dúo Abril.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES