Noticias

Creada la Red Solidaria de Juventud de Galicia promovida por la ONG Entreculturas

Participan en esta iniciativa alumnos y profesores de nueve centros educativos gallegos.

Alumnos y profesores de nueve centros educativos gallegos, de ESO y de Bachillerato, participan en Santiago de Compostela en la creación de la Red Solidaria de Juventud de Galicia, que promueve la ONG Entreculturas. El portavoz de Entreculturas, José Luis Presedo, explicó que se reunieron en Santiago un total de 140 personas -entre escolares, profesores y miembros de la ONG- para poner en marcha esta red que pretende educar y concienciar a los jóvenes sobre la responsabilidad que tienen para crear un mundo más justo desde lo local hata lo global. Detalló que los objetivos de esta red, creada desde Santiago para
toda Galicia, es acercar la realidad de los países del Sur, vincular lo local y lo global, despertar la conciencia solidaria y promover un cambio soclial entre los propios alumnos.
Los asistentes a la asamblea constituyente de la Red Solidaria de Juventud de Galicia asistiron a talleres relacionados con la educación para el desarrollo -consumo, comunicación, medio ambiente, paz o relaciones interculturales-. Entreculturas trata de que los jóvenes gallegos se acerquen a las realidades de otras partes del mundo y que estén dispuestos a trabajar por un mundo más justo y solidario. Según Presedo, tras esta reunión, el trabajo continuará y habrá un responsable de la red que hará un seguimiento constante de las
inicitiativas que tomen los colegios participantes y de prepar en octubre de 2005 la próxima asamblea. Este portavoz explicó que por el momento participan nueve colegios, pero que el objetivo es seguir ampliando la red a colegios de toda Galicia. También destacó que se intentará conectar con otras redes, como las ya existentes en Madrid o en Sevilla.

R., 2004-11-30

Actualidad

Foto del resto de noticias (radio-na-biblio.jpg) O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Foto de la tercera plana (aitor-martinez.jpg) Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.

Notas

O encontro 'Tecnoloxía en galego: resultados de ILENIA– Proxecto Nós' serviu para dar a coñecer os resultados dos últimos tres anos de traballo do Proxecto Nós no marco de ILENIA, unha iniciativa orientada a avanzar en recursos e capacidades en tecnoloxías lingüísticas, en particular para as linguas do Estado. Datos, casos de uso e ferramentas abertas de tradución automática, síntese de voz e modelos lingüísticos en galego déronse a coñecer neste foro que se desenvolveu no Centro de Estudos Avanzados.
O Centro de Arte Fundación Maria José Jove (FMJJ) en colaboración con Normal, o Espazo de Intervención Cultural da Universidade da Coruña (UDC), celebran hoxe xoves a terceira edición do encontro Dentro–Fora, que se enmarca no programa de residencias artísticas que ambas as institucións desenvolven conxuntamente.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES