El Pan de Cea, como Indicación Geográfica Protegida, comercializa su producto con contraetiqueta
Se trata de mostrar una garantía de calidad basada en la procedencia y la productividad.
La Indicación Geográfica Protegida (IGP) Pan de Cea, reconocida por la Xunta el 16 de abril de 2004, comienza a comercializar su pan en todos los establecimientos de España con el
embolsado y la contraetiqueta, que muestran su garantía de calidad y de origen en la elaboración y presentación de este tradicional pan gallego. El pan de Cea con (IGP) se comercializa envasado en una bolsa de papel, que lleva el logotipo de la indicación geográfica y que también identifica al horno elaborador. La bolsa va cerrada con la
correspondiente contraetiqueta numerada. En la actualidad, la Indicación Geográfica Protegida tiene inscritos un total de 15 hornos, ubicados dentro del Ayuntamiento de San Cristovo de Cea y señalizados exteriormente por el consejo regulador. En ellos se elaboran unas 2.740 piezas de pan diarias, lo que supone un total de 83.000 piezas al mes y un millón al año.
R., 2004-10-13
Actualidad

EuroPCom, a Conferencia Europea de Comunicación Pública, é a maior reunión anual de expertos en comunicación pública de Europa organizada polo Comité Europeo das Rexións en colaboración coa Comisión Europea, o Parlamento Europeo, o Consello, o Banco Europeo de Investimentos, o Comité Económico e Social Europeo e a Organización para a Cooperación e o Desenvolvemento Económicos. O evento ofrece unha plataforma para explorar as últimas tendencias, iniciativas e ideas no ámbito da comunicación pública. O director xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea, Jesús Gamallo, participou nesta Conferencia organizada polo Comité Europeo das Rexións, e celebrada baixo o lema 'Máis alá das palabras. Unha historia de confianza'.

O Diario Oficial de Galicia publica hoxe a declaración de Ben de Interese Cultural da Rapa das Bestas de Sabucedo por considerar acreditado o seu valor sobranceiro como patrimonio inmaterial do pobo galego, ao tratarse dunha das festas máis antigas de Galicia que conta, como mínimo, con tres séculos de historia. Este recoñecemento supón a aplicación de inmediato do réxime de tutela da Lei de Patrimonio Cultural e, polo tanto, o maior nivel de protección. Esta distinción, que se suma á de Festa de Interese Turístico Internacional acadada en 2007, chega tras o visto e prace a este decreto por parte do Consello da Xunta este pasado luns, 30 de xullo, e logo de completarse o expediente administrativo, no que constan os dous informes preceptivos dos órganos consultivos favorables.