El Cluster de Automoción de Galicia firma un convenio con Air France para cubrir los desplazamientos del sector
Alrededor de 200 empleados de estas empresas viajan diariamente.
El Cluster de Empresas de Automoción de Galicia (CEAGA) y la compañía aérea Air France firman un convenio para cubrir las necesidades de desplazamientos del sector. Estas empresas tienen diariamente a alrededor de 200 empleados de viaje. Además de los enlaces directos Vigo-París que Air France ofrece de forma diaria, con este acuerdo se mejoran las condiciones de precio en los destinos más estratégicos para el sector, como las ciudades alemanas de Frankfurt, Stuttgart y Hannover, las francesas de París y Mulhouse, las inglesas de Birmingham y Manchester y las suecas de Goteborg y Estocolmo, además de mercados emergentes como Praga, Pekín y Shangai. Según CEAGA, el compromiso de esta compañía aérea con la ciudad de Vigo es claro, ya que responde a las demandas del sector automoción, que representa el 49,4% de las exportaciones totales de Galicia. Una actividad que se traduce en un coste muy elevado en la gestión de viajes y requiere de una gran inversión de tiempo, según el presidente del cluster, Antonio Vega. Por su parte, el director de Ventas en España de Air France, Cándido Ruíz, destaca la alta ocupación de los vuelos ya existentes y anuncia el compromiso de Air France para satisfacer las nuevas necesidades de las empresas de este importante cluster. CEAGA solicitó al Aeropuerto de Vigo que supere su rigidez horaria para permitir que el tercer vuelo Vigo-París, que comenzará a operar en noviembre, salga a las 6.45 horas. Así, el cluster señala que actualmente es imposible porque Peinador no permite que ningún vuelo salga antes de las siete de la mañana y con este horario los representantes de empresas pierden conexiones en París. A la firma del convenio asistieron más de 30 compañías del cluster, entre las que destacó la presencia de empresas como Grupo Copo, Faurecia, Dalphimetal o Valeo.
R., 2004-10-05
Actualidad

O ciclo de concertos Orballo Cultural vén de presentar a súa edición 2025, que se celebrará entre os meses de maio a setembro. Este ciclo propón levar ata distintas localidades da xeografía galega, concretamente aos concellos de Estrada, Tomiño, O Porriño, Ribadavia, Muxía, Noia, Ferrol e Sanxenxo, a artistas da escena musical galega. Entre os nomes xa confirmados están Xabier Díaz & Adufeiras de Salitre, Su Garrido Pombo, Herdeiros da Crus ou The Limboos. O ciclo Orballo Cultural busca unir a variada oferta musical de Galicia co patrimonio cultural e natural de distintas localidades, de tal modo que se pon en valor a rica variedade de opcións turísticas da comunidade. Ademais, integra a gastronomía e a artesanía como valores engadidos, nunha proposta que quere apostar pola sostibilidade e a igualdade.

A exposición afonda na realidade das cantareiras dende o século XVIII ata os nosos días. Daquelas, as mulleres das aldeas tocaban por pura necesidade, xa que non había outra maneira de escoitar música ca creándoa. Frei Rosendo Salvado e Rosalía de Castro xa se interesaron no seu tempo polas cantigas populares galegas considerándoas 'pura poesía, sen artificio' a pesar de estar nunha lingua diferente da oficial e proviren de mulleres labregas, de clase baixa. Rosalía foi, de feito, quen máis se identificou con esa literatura, empatizando co sentimento do pobo e levándoo ás altas esferas da época. A mostra tamén recolle, a través de varios documentos, o interese de persoas estranxeiras como Dorothé Schubarth, Alan Lomax ou Gustav Henningsen pola nosa tradición.
Notas
A Universidade de Vigo participará en cinco novos proxectos para desenvolver tecnoloxías innovadoras no ámbito aeroespacial e farao da man de empresas de relevancia internacional que lle achegarán á institución preto de 1,5 millóns de euros. Estas novas iniciativas desenvolveranse no marco do Programa Tecnolóxico Espacial (PTE), promovido polo Ministerio de Ciencia, Innovación e Universidades a través do Centro para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación (CDTI).
AWKE naceu co obxectivo de contribuír á mellora das competencias básicas, especialmente a competencia en comunicación lingüística, plurilingüe e intercultural. Apoia plans de transformación dixital en educación primaria e secundaria; isto inclúe o desenvolvemento da pedagoxía dixital e a experiencia no uso de ferramentas dixitais para os docentes, incluídas tecnoloxías accesibles e de apoio, e a creación e o uso innovador de contidos educativos dixitais.