Noticias

Más de 2.000 alumnos de FP pueden hacer prácticas de formación en empresas turísticas de Galicia

Se organizan en virtud del convenio suscrito entre la Consellería de Educación y la Federación Gallega de Asociaciones de Turismo Rural (Fegatur).

Este acuerdo también beneficiará a los empleados de los establecimientos hosteleros que podrán actualizar sus conocimientos. El convenio de colaboración entre la Xunta -a través de la Consellería de Educación- y Fegatur permite la realización del módulo de Formación en Centro de Trabajo (FCT) en 190 establecimientos integrados en las diez asociaciones que integran la Federación, y entre las que existen alojamientos de turismo rural, empresas de actividades de tiempo libre y establecimientos de restauración.
Con la firma de este convenio se da un paso más en el acercamiento entre el mundo educativo y el sector de la hostelería y el turismo que propiciará otras numerosas colaboraciones, ya que se trata de un sector en expansión y diversificación.
Además, se espera que este convenio contribuya a mejorar la calidad de la Formación Profesional, lo que redundará en la obtención de profesionales cada vez mejor cualificados, lo que se considera un factor determinante en el desarrollo del turismo rural.
La firma de este convenio implica, especialmente, a dos Familias Profesionales: la de Hostelería y Turismo, y la de Actividades Físicas y Deportivas, en las que se encuentran matriculados 2.202 alumnos.
En la actualidad se imparten en Galicia los ocho Ciclos Formativos que conforman la Familia de Hostelería y Turismo (los ciclos de grado medio de Cocina, Pastelería y Panadería, y Servicios de Restaurante y Bar; y los ciclos de grado superior de Restauración, Agencias de Viajes, Alojamiento, Información y Comercialización Turística, y Animación Turística).
Además, en Galicia se pueden cursar dos ciclos que componen la familia de Actividades Físicas y Deportivas: el grado medio de Conducción de Actividades Físico-Deportivas en el Medio Natural, y el de Grado Superior de Animación de actividades físicas y deportivas.
La oferta del curso 2004/2005 se incrementa con la implantación del ciclo de grado medio de Conducción e actividades físico-deportivas en el medio natural en el IES Terra de Turonio, en Gondomar.

R., 2004-06-08

Actualidad

Foto del resto de noticias (festival-ouyeah-2026.jpg) A edición 2026 artéllase arredor dun formato expandido, con varias datas e localizacións ao longo da provincia, convertendo cada encontro nunha peza dun ecosistema cultural máis amplo. O 6 de xuño, en Expourense será a cita inaugural co rock lendario de Loquillo, o magnetismo vintage de Kitty, Daisy & Lewis e o fenómeno galego do momento, The Rapants. O 31 de xullo, na Praza da Veracruz do Carballiño a banda Burning, ofrecerá un concerto gratuíto; e o 4 de outubro, no Pazo de Deportes Paco Paz, o festival culminará o regreso de Luz Casal a Ourense. Loquillo, icona indiscutible do rock estatal con case cinco décadas de traxectoria, chega en plena xira do seu último traballo Corazones Legendarios, cun directo que revisita os grandes éxitos dunha carreira tan influente como extensa.
Foto de la tercera plana (emprego_4.jpg) Galicia pechou o primeiro trimestre deste ano con máis poboación empregada que hai un ano. Neste sentido, os datos da Enquisa de Poboación Activa (EPA) publicados hoxe e relativos ao primeiro trimestre deste ano reflicten unha suba de 28.000 persoas ocupadas en relación ao ano pasado, lixeiramente superior á do conxunto do Estado e acadando, con 1.178.100, a cifra máis alta nun primeiro trimestre desde 2008. Ademais, a comunidade rexistra a maior taxa de emprego (49,30) nun primeiro trimestre en 18 anos e unha taxa de paro menor (8,96) que no conxunto de España (10,83). Ademais, as taxas galegas de paro feminino (9,51) e xuvenil (24,30) tamén son máis baixas que no conxunto do Estado.

Notas

Un estudo realizado por persoal investigador do grupo de Neurobioloxía Celular e Molecular da Enfermidade de Parkinson do Centro Singular de Investigación en Medicina Molecular e Enfermidades Crónicas da USC (CiMUS) e da Universidade de Cambridge, coa colaboración doutras institucións europeas como o Instituto Karolinska, propón unha nova forma de entender como se dana e tamén como se repara o cerebro.
Protección fronte as estafas; patrimonio artístico; impostos; ou intelixencia emocional e saúde física son algúns dos contidos aos que, entre os meses de abril e xuño, poderá achegarse a poboación maior de 50 anos dos 11 concellos galegos aos que chegarán este curso as Mareas de Coñecemento. Este proxecto itinerante de formación universitaria naceu ao abeiro do Programa de Maiores (PUM) da UVigo no ano 2018.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES