El mobbing o acoso psicológico en el trabajo es el riesgo laboral de moda en la sociedad actual, hasta el punto de que en una comunidad como Galicia llega a afectar a una de cada seis personas, según puso de manifiesto en Santiago de Compostela el profesor de la Universidad de Alcalá de Henares Iñaki Piñuel, en el III Congreso Internacional de Prevención de Riesgos Laborales.
Según Piñuel, las administraciones públicas, el sector educativo, la sanidad, y los medios de comunicación, son los sectores en los que el mobbing tiene una mayor influencia. Asimismo, indicó que a este tipo de acoso están más expuestas las mujeres que los hombres, sobre todo las que superan los 40 años y viven situaciones familiares comprometidas. También el colectivo de jóvenes menores de 30 años con empleo no estable padece en mayor medida este nuevo tipo de riesgo laboral.
Desde las administraciones se apuesta por la colaboración y el diálogo para implantar una cultura preventiva efectiva. El congreso, en el que participan más de 1.000 personas procedentes de 31 países, está coorganizado por Mutua Gallega.
Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.