Noticias

El presidente de la Conferencia de Asambleas Legislativas Regionales Europeas asistie al cierre de la Puerta Santa

El presidente de la Conferencia de Asambleas Legislativas Regionales Europeas (CALRE) y presidente del Consejo de la región autónoma de Trento, Giovanni Kessler, asiste el viernes 31 de diciembre a la ceremonia de cierre de la Puerta Santa de la Catedral de Santiago en representación de los parlamentos de las 74 regiones europeas con competencias legislativas.

Giovanni Kessler participa en los actos de clausura del Xacobeo 2010 en respuesta a una invitación cursada para ello por la presidenta del Parlamento de Galicia, Pilar Rojo. El presidente de la Conferencia de Asambleas Legislativas Regionales Europeas (CALRE) y presidente del Consejo de la región autónoma de Trento, Giovanni Kessler, asiste el viernes 31 de diciembre a la ceremonia de cierre de la Puerta Santa de la Catedral de Santiago en representación de los parlamentos de las 74 regiones europeas con competencias legislativas.

La visita de Kessler se produce poco después de que la XIV Asamblea Plenaria de la Calre, celebrada en Trento en octubre, aprobase una declaración institucional de apoyo a la celebración del Xacobeo 2010, en la que se animaba a los poderes públicos de Europa a "mantener vivo el legado" de los Caminos de Santiago por entender que la Ruta Jacobea es "un patrimonio común que forma parte de la cultura europea".

A partir del 1 de enero, Giovanni Kessler será sustituido en la presidencia de la Calre por Nazario Pagano, presidente del Consejo Regional de los Abruzzos, aunque continuará sus labores como vicepresidente de la Conferencia.

Fotografía: archivo GD/Xunta de Galicia

R., 2010-12-31

Actualidad

Foto del resto de noticias (educacion-secundaria.jpg) A Xunta de Galicia vén de remitir ás organizacións sindicais a proposta para adiantar a 2028 a redución de ratios na etapa de Secundaria, que será abordada na Mesa Sectorial Docente que terá lugar o vindeiro día 30. A documentación elevada pola Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e FP recolle que a partir de setembro de 2028 implantarase a redución de ratios ata 25 alumnos por aula na ESO fronte aos 30 vixentes no conxunto de España. Esta diminución arrancará para 1º curso de ESO e irá implementándose ano a ano e curso a curso. Unha vez completada toda a etapa de ESO, arrancará a redución a 30 alumnos por aula en Bacharelato, fronte aos 35 a nivel estatal, aínda que en Galicia xa está a 33.
Foto de la tercera plana (medallas-castelao-2026.jpg) O presidente da Xunta, Alfonso Rueda, anunciou o nome dos galardoados coas Medallas Castelao 2026, despois de que o Consello aprobase concedérllelas ao músico Esteban Batallán Cons, á científica Mar Capeáns Garrido, ao atleta Adrián Ben, á propietaria dos restaurantes La Penela, María Barallobre, e á Fundación Andrea. É un dos recoñecementos máis importantes da nosa Comunidade. O Consello acordou recoñecer o traballo da Fundación Andrea, que apoia de xeito integral ás familias con nenos con enfermidades de longa duración, crónicas ou terminais.

Notas

O grupo de Nanomateriais Biomiméticos do CINBIO acaba de incorporar un microscopio hiperespectral de campo escuro que permitirá estudar nanopartículas individuais e coñecer con maior precisión as súas propiedades ópticas. A nova infraestrutura supón un importante avance para o desenvolvemento do proxecto Chiral-Pro, centrado en comprender como interactúan as nanopartículas quirais con proteínas e outras biomoléculas.
A Deputación da Coruña entregou no Coruña Estudio Inmersivo (CEI), na Cidade das TIC, os Premios do Plan de Emprego Local (PEL) 2026, os galardóns cos que a institución provincial recoñece cada ano o talento, a innovación, a capacidade de xerar emprego e o compromiso co territorio das empresas, autónomos e iniciativas emprendedoras da provincia.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES