Noticias

Novacaixagalicia lanza su primer depósito con el que espera captar 60 millones

Novacaixagalicia ha lanzado su primer producto como caja única gallega. Se trata de un depósito estructurado con una remuneración del 5%, con el que espera captar 60 millones de euros. El depósito, denominado P.I.P.A. (Personas Inteligentes que Piensan en sus Ahorros), "presenta una muy buena liquidez", dado que el 80% del capital se devuelve en seis meses, según la entidad.

En un comunicado, la entidad ha concretado que, con este producto, el 80% del capital aportado tiene una remuneración fija del 5%, mientras que el 20% restante se referencia a la evolución de una cartera de acciones compuesta por las compañías Telefónica, Iberdrola, Inditex y Gas Natural. Novacaixagalicia lanza, así, su primer producto como caja única gallega. Se trata de un depósito estructurado con una remuneración del 5%, con el que espera captar 60 millones de euros.

Las oficinas de la caja ofrecen el depósito desde el pasado martes, día 7 de diciembre y estará disponible hasta el 31 de enero de 2011. El objetivo, ha indicado, es captar dinero nuevo por valor de 60 millones y "consolidar" la posición "de liderazgo" de la entidad en la captación de ahorro en Galicia, así como "seguir ganando cuota de mercado" en el resto de España.

El depósito, denominado P.I.P.A. (Personas Inteligentes que Piensan en sus Ahorros), "presenta una muy buena liquidez", dado que el 80% del capital se devuelve en seis meses, y "permite optar a altas rentabilidades sin asumir ningún riesgo", pues se garantiza el 100% del capital al vencimiento, ha explicado el director comercial adjunto de la caja, Julio Rivero.

R., 2010-12-13

Actualidad

Foto del resto de noticias (radio-na-biblio.jpg) O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Foto de la tercera plana (aitor-martinez.jpg) Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.

Notas

O encontro 'Tecnoloxía en galego: resultados de ILENIA– Proxecto Nós' serviu para dar a coñecer os resultados dos últimos tres anos de traballo do Proxecto Nós no marco de ILENIA, unha iniciativa orientada a avanzar en recursos e capacidades en tecnoloxías lingüísticas, en particular para as linguas do Estado. Datos, casos de uso e ferramentas abertas de tradución automática, síntese de voz e modelos lingüísticos en galego déronse a coñecer neste foro que se desenvolveu no Centro de Estudos Avanzados.
O Centro de Arte Fundación Maria José Jove (FMJJ) en colaboración con Normal, o Espazo de Intervención Cultural da Universidade da Coruña (UDC), celebran hoxe xoves a terceira edición do encontro Dentro–Fora, que se enmarca no programa de residencias artísticas que ambas as institucións desenvolven conxuntamente.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES