Noticias

Nuevo mapa financiero: el presidente de la Xunta exige que la nueva caja fusionada sea útil

Autorización definitiva al protocolo de fusión entre Caixa Galicia y Caixanova en el Consello de la Xunta: el presidente del ejecutivo gallego, Alberto Núñez Feijóo, exige a la nueva entidad financiera que "sea útil y se ponga al servicio" de la comunidad. Feijóo dice que Galicia tendrá una caja solvente, equilibrada y paritaria.

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, ha demandado que la nueva entidad resultante de la unión entre las dos cajas gallegas -Caixa Galicia y Caixanova- "sea útil y se ponga al servicio" de la comunidad, tras otorgar el Ejecutivo autonómico la autorización definitiva al protocolo de fusión en su última reunión.

En su intervención ante los medios, al término del Consello de la Xunta, Núñez Feijóo celebró que se hayan completado los trámites para que la nueva caja empiece a funcionar a partir del próximo 1 de diciembre e insistió en que debe ser "útil" en un doble sentido: mantener la "solvencia" y fijarse como "prioridad" la atención a las empresas de los sectores estratégicos de Galicia. "Galicia tendrá una caja solvente, equilibrada y paritaria", proclamó el jefe del Ejecutivo autonómico, antes de felicitar a la sociedad gallega por ser "la gran impulsora" del proceso de fusión cerrado con un "generoso" acuerdo en el que "se antepuso el interés general sobre los particulares".

R., 2010-11-18

Actualidad

Foto del resto de noticias (festival.jpg) O festival desenvolverase no adro da sede da SGAE no parque de Vista Alegre, en Santiago de Compostela. O primeiro en ocupar o escenario será o rimador de Muros 9Louro, talento emerxente que segue a pegada doutros coñecidos grupos muradáns, como The Rapants ou Capital Voskov. Este mesmo ano lanzou o seu primeiro traballo discográfico, Nove noves, cunha variada mestura de funk, bachata, reguetón, trap e pop. A continuación, será a quenda da viguesa de ascendencia brasileira Lua de Santana. O dúo compostelán Boyanka Kostova pechará o festival Acento 2025 coa súa proposta retranqueira, na que o urbano e os sons máis contemporáneos conviven co tradicional.
Foto de la tercera plana (union-europea.jpg) O secretario xeral de Industria e Desenvolvemento Enerxético, Nicolás Vázquez, interveu na Conferencia da Alianza de Rexións Europeas con Industria da Automoción, onde defendeu a necesidade de que os fondos europeos que permiten apoiar os sectores industriais sigan sendo xestionados polas rexións. No encontro, celebrado no marco dos traballos para avanzar no Plan de Acción para o sector do automóbil que presentou a Comisión Europea en marzo, Nicolás Vázquez remarcou que Galicia é partidaria de que se manteña a descentralización dos fondos de cohesión.

Notas

Entre os anos 2016 e 2018, o experimento ANITA (Antarctic Impulsive Transient Antenna), unha rede de antenas montada en globo sobre a estratosfera da Antártida, detectou dous misteriosos sinais de emisión de radio que espertaron un grande interese na comunidade científica. Parecían proceder do interior da Terra, coma se a partícula que as producise tivese atravesado miles de quilómetros do subsolo sen interactuar con ningunha outra partícula.
O International Space Science Institute-ISSI acaba de prolongar dous anos máis o proxecto que desde o ano 2022 desenvolve un equipo internacional liderado polo físico da Universidade de Vigo Juan Antonio Añel que estuda os impactos do cambio climático sobre a atmosfera alta do planeta, a orbitación de satélites e o lixo espacial.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES