
La plataforma 'Cultura sí, mausoleo non' insta a los Grupos Parlamentarios del PPdeG, PSdeG y BNG a "anular" las partidas presupuestarias "que dan respaldo" a la Cidade da Cultura, con el fin de reconvertir las instalaciones y destinarlas a cubrir "las necesidades de los ciudadanos de toda Galicia". Propuso, así, dedicar dos de los edificios construidos a albergar las instalaciones de la Administración autonómica en Santiago de Compostela, de modo que se ahorre el pago de alquileres de San Caetano y San Lázaro, que cifró en 11 millones de euros al año.
De esta forma, apuntó a la utilización de ambos complejos administrativos con fines culturales, sociales, sanitarios y educativos, "para uso y disfrute de toda la ciudadanía". Esta petición, añadió, se presenta a los grupos con representación en la Cámara "como representantes electos de todos los gallegos y gallegas y con la responsabilidad de actuar rigurosamente con el destino y la gestión de los fondos públicos".
"En el caso de la Cidade da Cultura, es incompatible la continuidad del proyecto tal y como fue concebido en sus usos iniciales con una aplicación honesta de primar el interés general", concluyó.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.