
La Xunta de Galicia congelará las tasas universitarias durante el curso 2009-2010, tanto para la matrícula de grados y máster como para la expedición de títulos. El Consello de la Xunta ha aprobado el decreto que permitirá la exención de pagos por los servicios académicos universitarios, una medida con la que la Consellería de Educación pretende «mostrar su compromiso» con la universidad gallega, en un momento «delicado» debido a la crisis y el proceso de Bolonia, según un comunicado.
La decisión de congelar las tasas ya fue aprobada a finales de mayo por el Consello Galego de Universidades, de acuerdo con la propuesta del Ministerio de Educación de aplicar a las tasas entre el -0,2% y el 3,8%.
El proyecto de decreto aprobado también regula la congelación de tasas universitarias en favor de las personas discapacitadas, víctimas de acto terrorista o de violencia de género.
Estase a celebrar a Asemblea Xeral anual de NECSTouR, a rede de rexións europeas centrada en promover o turismo sostible e competitivo. A xuntanza que se desenvolve baixo o lema 'Turismo e cultura: da creación ao legado -construíndo territorios resilentes e conectados' ten lugar estes días en Bourges, no Val de Loira (Francia), e no marco da mesma, a entidade vén de acordar a celebración da vindeira cita anual en Galicia coincidindo co Xacobeo 2027. En NECSTouR están representadas un total de 44 rexións europeas e 32 organizacións académicas, asociacións e redes de empresas de turismo sostible, que representan a 19 países europeos.
Alfonso Rueda anunciou que Galicia será a primeira comunidade que regule os exames virtuais para o ensino público non universitario. Esta regulación para a 'educación do futuro', que se encadra na futura Lei de educación dixital, contempla o emprego de 'sistemas biométricos que garantan a autenticidade dos resultados' no caso de probas a distancia sen supervisión docente. Neste sentido, cómpre lembrar que esta Lei incorporará outras medidas destinadas a responder os retos presentes e futuros da educación, como que a comunicación entre profesores e familias se produza só a través de Abalar, a prohibición de gravar clases sen autorización, ou a regulación do uso da intelixencia artificial ou do móbil nas aulas.