Noticias

Pascual confirma que venderá su planta de Outeiro de Rei al concluir el ERE

El presidente del comité de empresa de Leche Pascual en Outeiro de Rei (Lugo), Pedro Neira, aseguró que la dirección del grupo les ha confirmado su intención de vender la planta lucense una vez sea aprobado el expediente de regulación de empleo (ERE), que afectará a los 155 empleados de la factoría gallega. Los trabajadores afectados en la planta lucense creen que esta intención dificultará la aprobación del ERE.

El presidente del comité de empresa de Leche Pascual en Outeiro de Rei (Lugo), Pedro Neira, aseguró que la dirección del grupo les ha confirmado su intención de vender la planta lucense una vez sea aprobado el expediente de regulación de empleo (ERE), que afectará a los 155 empleados de la factoría gallega. Responsables de la firma láctea, que se reunieron con los comités de empresa de Outeiro de Rei y de Aranda de Duero en Benavente (Zamora), comunicaron a los representantes de los trabajadores que realizarán labores de mantenimiento para evitar el deterioro de las instalaciones de Outeiro de Rei, según manifestó a Europa Press Neira.

La confirmación dada por el grupo lechero castellano supone, a juicio del presidente del comité de empresa de Outeiro de Rei, el reconocimiento de que el ERE constituye "una operación de venta encubierta de la planta sin los trabajadores". "Creemos que la planta está vendida y por eso no van a dejar que se deteriore, pero quieren deshacerse de los empleados", reiteró. En este sentido, Neira urgió a la Xunta a que "intervenga" para "evitar los despidos" y advirtió de que, "más allá de los rumores de venta de la planta que publican los medios de comunicación", no han tenido información al respecto. Así, consideró que las afirmaciones de la dirección respecto al futuro de la planta de Outeiro demuestran, además, "la falta de justificación de los despidos" y, por ello, señaló haber reclamado a Pascual diversa documentación sobre la situación económica y financiera del grupo y de la factoría lucense, al recordar que la firma está obligada a presentar los datos relativos a los últimos tres años, desde 2006 a 2008. La empresa se comprometió a remitir la documentación, según añadió.

En todo caso, confió en que todas estas cuestiones impidan que el Ministerio de Trabajo apruebe el ERE, en caso de que sea ésta la Administración encargada de darle el visto bueno al expediente, dado que, según manifestó, los trabajadores tratarán de que sea la Administración autonómica la que asuma esa competencia. "Más del 80% de la plantilla de Pascual es de Lugo", aseveró.

R., 2009-05-22

Actualidad

Foto del resto de noticias (estacions-ano-cdc.jpg) A exposición 'As estacións do ano na arte galega dos séculos XX e XXI' pecha as súas portas no Museo Centro Gaiás o domingo 6 de setembro con máis de 36.000 visitas desde a súa inauguración. Concibido e comisariado pola artista e investigadora Mónica Alonso, o proxecto destaca polo seu deseño innovador, que constrúe un percorrido sensorial para mergullarse na arte contemporánea. Máis de 80 obras de 63 artistas dan forma a un itinerario que transita polas paisaxes, símbolos e lembranzas asociadas ao paso do tempo e os cambios entre a primavera, o verán, o outono e o inverno en Galicia.
Foto de la tercera plana (infancia_2.jpg) Galicia continúa a manter o liderado na taxa de escolarización 0-3 por cuarto curso consecutivo, cun 64 %. Os datos do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes referentes ao período lectivo 2026-2026 consolidan este primeiro posto, con 14 puntos por riba da media nacional. Ademais, Galicia é a única comunidade autónoma que está por encima da barreira do 60 % en niveis de escolarización no primeiro ciclo de Educación Infantil e supera en case 20 puntos o obxectivo da Unión Europea para o ano 2030, que é do 45 %. Estas cifras colocan a Galicia como referente no apoio ás familias e á infancia e son posibles grazas a medidas como a gratuidade das escolas infantís.

Notas

Ducias de persoas participaron nas actividades do Vendaval, Mostra de Cinema Portugués na Ribeira Sacra, que entre o 25 e o 30 de agosto levou proxeccións, concertos, conversas e encontros con cineastas a diferentes espazos da comarca. Unha proposta cultural diferente, de balde e vinculada ao territorio que volverá durante o outono e a primavera con dous novos pases e novas propostas cinematográficas.
A USC vén de reafirmar a súa aposta en prol da administración dixital e de que parte dos seus servizos poidan ser prestados de xeito eficaz por medios telemáticos, coa renovación (2026-2028) do Certificado de conformidade co Esquema Nacional de Seguridade no seu nivel medio. Isto é froito do traballo conxunto da Secretaría Xeral, a unidade de Seguridade da Información que coordinou o proceso, a Área TIC, e o Comité de Seguridade da Información.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES