
El conselleiro de Traballo, Ricardo Varela, ya firmó los primeros 18 convenios de colaboración para activar planes de formación en las empresas del sector de la automoción, de los que se beneficiarán unos 1.500 trabajadores. La formación de estos acuerdos se enmarca en el plan extraordinario aprobado el pasado noviembre por el Consello de la Xunta y que tiene como objetivo primordial los efectos de la crisis y mantener los puestos de trabajo en las empresas vinculadas a esa actividad productiva.
Las subvenciones que recibirán las empresas que se acogieron por el momento a este plan ascienden a cerca de 1,6 millones de euros. Estas cantidades, tanto en subvenciones como en trabajadores beneficiados, se incrementarán en los próximos días, una vez que se aprueben las solicitudes presentadas por diferentes firmas y que se encuentran en tramitación administrativa, según Traballo.
A través de una inversión global de 10 millones de euros, el Ejecutivo autonómico busca que las empresas dedicadas a la industria del automóvil que sufran una parada obligada de producción por la crisis económica impartan durante ese período formación especializada a sus trabajadores.
El departamento autonómico subraya que el plan pretende que el sector de la automoción salga reforzado de la difícil situación económica actual, a través de la formación permanente de sus trabajadores, con el fin de mantener en el futuro la competitividad y productividad de las empresas afectadas.
A conselleira do Medio Rural, acompañada polo director xeral da PAC e do Control da Cadea Alimentaria, Juan José Cerviño, presidiu este mediodía a constitución do Observatorio do sector lácteo de Galicia, órgano colexiado de seguimento, asesoramento, consulta e análise deste eido produtivo. Esta reunión ten lugar trala entrada en vigor do decreto que actualizou a regulación deste órgano e que, entre outros obxectivos, persegue facer un seguimento continuado do sector e mellorar o seu funcionamento. O Observatorio vén funcionando dende a súa creación no ano 2007
En concreto, o programa do Calendario do Libro e da Lectura inaugurará as súas 35 efemérides para o longo de todo o ano o 11 de xaneiro, co Día do usuario/a da Biblioteca e terá como unha das súas datas significativas desde mes, o Día da Ilustración, que se celebra o 30 e está dedicado ao humorista gráfico Siro López. Complétanse as datas significativas coa celebración, o 1 de abril, do Día das artes galegas, que se centra neste 2026 nun dos nosos fotógrafos máis vangardistas e internacionais, o ourensán José Suárez. En todo caso, este festexo estenderase todo o ano cunha ampla oferta de accións, do mesmo xeito que sucederá co Día das letras galegas (17 de maio) que nas bibliotecas xirará ao redor da escritora Begoña Caamaño.