Noticias

La Xunta elaborará una Ley de Drogodependencias que no dañe al sector vitivinícola

Desde la Consellería de Medio Rural se asegura que se trabajará porque la nueva Ley de drogodependencias y otros trastornos aditivos no erosione los intereses del sector vitivinícola gallego. Los cinco Consejos Reguladores del vino gallego piden la exclusión del vino de calidad de este anteproyecto de Ley ya que entienden que no se les puede equiparar a los narcotraficantes. Un posicionamiento empresarial con el que coincide la Consellería de Medio Rural que se comprometió a analizar con detalle esta petición.

El conselleiro de Medio Rural, Alfredo Suárez Canal, aseguró en Lugo que desde su departamento se procurará que la Ley de drogodependencias y otros trastornos aditivos «no erosione» los intereses del sector vitivinícola gallego. Las declaraciones de Suárez Canal se produjeron tras la petición, formulada por los cinco Consejos Reguladores Vitivinícolas de Galicia, para la exclusión del vino de calidad del Anteproyecto de Ley integral en materia de drogodependencias.

Los Consejos Reguladores entienden que «no se les puede meter en el mismo saco» que a los narcotraficantes, ante lo cual Suárez Canal dijo que se trata de un «posicionamiento legítimo». «Vamos a estudiar sus alegaciones en el ámbito del Gobierno.

Hicieron un pronunciamiento dentro de su legitimidad que hay que respetar y analizar e intentar que, en cualquier caso, la normativa que pueda surgir no erosione para nada el sector vitivinícola gallego», subrayó.

De todas formas, el titular de Medio Rural destacó la importancia de «tener presente» la normativa que ya existía del año 1996. «Ahí había una serie de inclusiones que de alguna forma recoge la ley actual» aunque «vamos a estudiar sus aportaciones y asegurar y mirar para que el sector vitivinícola no tenga problemas con la ley», alegó. Suárez Canal insistió en la necesidad de «analizar en detalle» las alegaciones de los Consejos Reguladores para «armonizar» básicamente tres aspectos.

Estos son: la «persecución de conductas aditivas y consumos abusivos; preservar que en determinadas actuaciones el consumo de alcohol no se produzca; y articular todas las solicitudes que están formulando los Ayuntamientos de cara al consumo en espacios públicos», indicó. «Todo esto es lo que tiene que armonizar la ley y que quede claro que el vino es un componente importante, incluso, de nuestra dieta y creo que será posible armonizar todas esas cuestiones», concluyó.

R., 2008-03-28

Actualidad

Foto del resto de noticias (setecidades-setesabores.jpg) Os chefs representantes de cada cidade son: Adrián Pérez de Sinxelo (Ferrol); Carlos Montes de La Sifonería Gastrobar (A Coruña); Rodrigo Seoane de ArteSana Gastrobar (Santiago de Compostela); Rubén González de El Cafetín de La Alameda (Pontevedra); Rebeca Guede de La Orensana (Vigo); Beatriz Alcalá de La zapatería del abuelo (Ourense) e Jose Luis Pardo de El Boni (Lugo). Os sete cociñeiros competirán por dous galardóns e serán outorgados por un xurado profesional e outro popular, integrado polos invitados á gala, que utilizará un sistema de televotación. Todos eles valorarán cada tapa segundo a súa complexidade técnica, creatividade, presentación e sabor.
Foto de la tercera plana (trens-turisticos-2026.jpg) Presetouse a segunda parte da campaña de Trens Turísticos de Galicia, que inician estee sábado 6 de xuño unha nova quenda de viaxes coas saídas da Ruta dos Faros e a da Ribeira Sacra polo Sil. Os trens que inician saída neste mes son o das Rutas dos Faros (con saídas 6 e 20 de xuño, 4 e 18 de xullo, 29 de agosto e 26 de setembro, todas vendidas); os da Ribeira Sacra polo Sil (6 e 27 de xuño e 11 de xullo, xa vendidas; e 1 e 22 de agosto e 12 de setembro, aínda con prazas á venda); a da Ribeira Sacra polo Miño (13 de xuño, esgotadas, e 5 e 26 de setembro); e a dos Mosteiros (20 de xuño -xa vendidas- e 25 de xullo). O programa de Trens Turísticos de Galicia é unha iniciativa de Turismo de Galicia, en colaboración con Renfe e o INORDE. En total, en 2026 realizaranse 13 rutas e 33 saídas, cunha ruta -a da Camelia- xa realizada.

Notas

A USC será do 10 ao 12 de xuño o punto de encontro da comunidade universitaria dedicada á Tecnoloxía Educativa co desenvolvemento das XXXIII Xornadas Universitarias de Tecnoloxía Educativa (JUTE 2026). O congreso, que reúne profesorado, persoal investigador e estudantado de universidades de toda España e do estranxeiro, regresa á Facultade de Ciencias da Educación baixo o lema ‘Alfabetización Dixital Crítica para unha Convivencia Híbrida’.
O Centro de Investigación Mariña da UVigo celebrou a súa primeira década de existencia, na que se consolidou como un dos polos científicos máis dinámicos do sistema galego integrado na Rede Cigus e como un referente no arco atlántico europeo. Foi nun acto institucional que tamén serviu para conmemorar os 20 anos da Estación de Ciencias Mariñas de Toralla, unha infraestrutura singular que forma parte da rede europea EMBRC e que dá soporte a unha comunidade científica de máis de 200 investigadores dedicados ao estudo do océano.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES