Acuerdo entre las industrias y Agricultura para reforzar la interprofesional láctea
Representantes de las industrias lácteas alcanzan un acuerdo en el Ministerio de Agruicultura para reforzar la interprofesional láctea. Sindicatos como Xóvenes Agricultores lamentan la postura alejada de las industrias sobre el precio de la leche y afirman que no pueden aceptar la bajada del precio porque no hay razones de mercado para que se produzca, añadiendo que aún menos aceptan que se haga «por las bravas y con carácter retroactivo» como piden las empresas con una postura muy alejada.

El secretario general técnico de Xóvenes Agricultores (XXAA), Juan Pérez Orozco, ha calificado de «ligeramente positiva» la reunión celebrada en Madrid sobre la situación del sector lácteo al haberse alcanzado un acuerdo para reforzar la interprofesional láctea, pero ha lamentado la postura «muy alejada» de las industrias sobre los precios de la leche.
Pérez Orozco ha destacado, tras la reunión de representantes de las industrias lácteas, productores y cooperativas con el secretario general del Ministerio de Agricultura, Josep Puxeu, que los empresarios «reconocieran como improcedente» rebajar los precios de la leche ya recogida. En este sentido, afirmó que «no pueden aceptar» la bajada del precio porque «no hay razones de mercado» para que se produzca, y ha añadido que «menos aún» que lo hagan «por las bravas y con carácter retroactivo».
Pérez Orozco valora que el Ministerio se comprometa a financiar la interprofesional láctea, que reúne a las industrias, a las organizaciones agrarias COAG, UPA y Asaja y a la Confederación de Cooperativas Agrarias, y asegura que se trata de «una pequeña puerta a la esperanza» pero advierte de que «faltan las concreciones y no avanzar tan lentamente».
Asimismo, celebra que se establezcan tres mesas de trabajo en las que se tratará el relanzamiento de la interprofesional, las relaciones contractuales en el sector, la Política Agraria Común (PAC) y el chequeo médico.
R., 2008-03-26
Actualidad

O ciclo de concertos Orballo Cultural vén de presentar a súa edición 2025, que se celebrará entre os meses de maio a setembro. Este ciclo propón levar ata distintas localidades da xeografía galega, concretamente aos concellos de Estrada, Tomiño, O Porriño, Ribadavia, Muxía, Noia, Ferrol e Sanxenxo, a artistas da escena musical galega. Entre os nomes xa confirmados están Xabier Díaz & Adufeiras de Salitre, Su Garrido Pombo, Herdeiros da Crus ou The Limboos. O ciclo Orballo Cultural busca unir a variada oferta musical de Galicia co patrimonio cultural e natural de distintas localidades, de tal modo que se pon en valor a rica variedade de opcións turísticas da comunidade. Ademais, integra a gastronomía e a artesanía como valores engadidos, nunha proposta que quere apostar pola sostibilidade e a igualdade.

A exposición afonda na realidade das cantareiras dende o século XVIII ata os nosos días. Daquelas, as mulleres das aldeas tocaban por pura necesidade, xa que non había outra maneira de escoitar música ca creándoa. Frei Rosendo Salvado e Rosalía de Castro xa se interesaron no seu tempo polas cantigas populares galegas considerándoas 'pura poesía, sen artificio' a pesar de estar nunha lingua diferente da oficial e proviren de mulleres labregas, de clase baixa. Rosalía foi, de feito, quen máis se identificou con esa literatura, empatizando co sentimento do pobo e levándoo ás altas esferas da época. A mostra tamén recolle, a través de varios documentos, o interese de persoas estranxeiras como Dorothé Schubarth, Alan Lomax ou Gustav Henningsen pola nosa tradición.
Notas
A Universidade de Vigo participará en cinco novos proxectos para desenvolver tecnoloxías innovadoras no ámbito aeroespacial e farao da man de empresas de relevancia internacional que lle achegarán á institución preto de 1,5 millóns de euros. Estas novas iniciativas desenvolveranse no marco do Programa Tecnolóxico Espacial (PTE), promovido polo Ministerio de Ciencia, Innovación e Universidades a través do Centro para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación (CDTI).
AWKE naceu co obxectivo de contribuír á mellora das competencias básicas, especialmente a competencia en comunicación lingüística, plurilingüe e intercultural. Apoia plans de transformación dixital en educación primaria e secundaria; isto inclúe o desenvolvemento da pedagoxía dixital e a experiencia no uso de ferramentas dixitais para os docentes, incluídas tecnoloxías accesibles e de apoio, e a creación e o uso innovador de contidos educativos dixitais.