Noticias

Presentada la nueva convocatoria de plazas de profesorado en educación: se ofertan 2.008 plazas de las que casi 400 son para Primaria

La nueva convocatoria de la Oferta Pública de Empleo en Educación incluye 57 especialidades y es la segunda más importante en cifras, tras la del año pasado en la que se sacaron a concurso 3.125 plazas. La Xunta prioriza la enseñanza de idiomas y las necesidades educativas especiales.

La Consellería de Educación ha convocado para este año en el marco de su Oferta Pública de Empleo (OPE) 2.008 plazas, entre las que, por primera vez, se incluyen 396 para la especialidad de Educación Primaria. La conselleira de Educación, Laura Sánchez Piñón, ha presentado hoy la convocatoria, que incluye a 57 especialidades, y que, destacó, «ratifica el compromiso del Gobierno gallego con la enseñanza pública de calidad».

En este sentido, Sánchez Piñón defendió que se trata de la segunda convocatoria más importante, en cifras, en la historia de la Autonomía, tras la del pasado año que ascendió a 3.125 nuevas plazas. «En 2006, se convocaron 686, por tanto, en tres años la Administración educativa ha convocado 5.819 plazas», enfatizó. La convocatoria se basa en la reposición de efectivos, en los incrementos de cupo, con 125 plazas de nueva creación «por tercer año consecutivo», y en la reducción de la precariedad en el empleo, indicó la titular de Educación.

La Enseñanza Secundaria acumula un total de 932 plazas, el cuerpo de maestros 928, Formación Profesional 84 plazas, 29 las Escuelas de Idiomas y 35 plazas para los profesores de Música y Artes Escénicas. Sánchez Piñón resaltó las 145 plazas (un 7%) que la convocatoria de OPE reserva para las personas que tengan un grado de discapacidad igual o superior al 33%. Asimismo, destacó la «especial atención» que, mediante la convocatoria de plazas, da la OPE al alumnado con necesidades específicas, ya que convoca 99 plazas para la especialidad de Pedagogía terapéutica y 64 para Audición y Lenguaje. La titular de Educación indicó que las prioridades educativas son la enseñanza de idiomas y las necesidades educativas especiales.

R., 2008-02-21

Actualidad

Foto del resto de noticias (medio-ambiente.jpg) Foron presentadas as xornadas Galicia Biodays, que buscan posicionar Galicia como un territorio de referencia en innovación biotecnolóxica no ámbito internacional. Este evento vaise celebrar os días 6 e 7 de maio no Auditorio Mar de Vigo, e permitirá reforzar a marca Galicia Calidade en biotecnoloxía, fomentar o intercambio de coñecemento e establecer novas colaboracións científicas, empresariais e institucionais. Está previsto que asistan máis de 1000 persoas de 9 biorrexións convidadas, con máis de 130 relatores.
Foto de la tercera plana (apoio.jpg) Alfonso Rueda informou de que o Consello deu conta do inicio da tramitación do anteproxecto da que será 'a primeira Lei do terceiro sector da acción social de Galicia'. Unha norma que busca 'unificar nun único texto legal a regulación deste eido e recoñecer de xeito formal o seu traballo e o papel que xogan as entidades na sociedade galega'. A necesidade de aprobar esta lei xustifícase na importante presenza destas entidades en Galicia, preto de 1.500, -que constitúen 'unha auténtica rede de solidariedade', segundo resaltou a conselleira de Política Social e Igualdade, Fabiola García-, para apoiar as persoas e fogares máis vulnerables.

Notas

A Universidade da Coruña acollerá do 10 ao 14 de agosto dous congresos internacionais, o Third Solar MHD Conference e o New Frontiers in Cosmology, coincidindo co fenómeno da eclipse. Dúas citas para especialistas na materia que contan coa colaboración da Universidade da Coruña.
Financiado pola convocatoria comunitaria Europa Creativa, o proxecto HYP-Hypothesis You Preserve, ten entre os seus obxectivos a creación dunha 'enciclopedia dixital colaborativa de historia alternativa', unha disciplina que propón reflexionar sobre que tería acontecido se determinados feitos históricos se tivesen desenvolvido dunha forma diferente.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES